|
Post by Undrare on Jun 10, 2007 12:17:15 GMT 1
Vad hände i denna match? Vad var huskies respektive Sundsvalls svagheter/styrkor? Fanns det några nämnvärda spelare i helgens match?
|
|
|
Post by 1 on Jun 10, 2007 14:47:58 GMT 1
Sundsvall tog över fort med 2 run td's som chockade huskies, flames spelade bra defence + att huskies inte riktigt kunde hålla i bollen. I andra halvlek tycker jag huskies spelade bättre men de fick aldrig någon tidig td så det kändes rätt avgjort.
|
|
|
Post by 1 on Jun 10, 2007 22:27:46 GMT 1
Rikard robbins i flames gjorde förresten 2 långa tds och en snygg interception, Martin fuhrberg tror jag också stog för 2 td's
|
|
|
Post by 11 on Jun 11, 2007 16:24:14 GMT 1
Något som måste sägas är att Huskies defense spelade oerhört bra i andra halvlek efter att ha ställt till det för sig själva några gånger i första. Sen tycker jag att Flames gjorde en bra match speciellt med tanke på antalet spelare de hade! Big up!
|
|
|
Post by highlight on Jun 11, 2007 19:54:03 GMT 1
|
|
|
Post by jobbigt on Jun 12, 2007 1:39:05 GMT 1
Hehe ser fett jobbigt ut för Huskies RB;s, deras oline blockar ju inte för fem öre, dom har ju typ 1 sec på sig sen är huskies oline helt överkörd, vare detta scenarie hela matchen eller?
|
|
Rickard 67 sundsvall
Guest
|
Post by Rickard 67 sundsvall on Jul 18, 2007 9:23:22 GMT 1
Ja må juj säga att de är jobbigt å spela hela matcher, det är tur att de fins time outs =) Huskies defens vart bra för att vi vart trötta.
|
|
|
Post by 11 on Aug 2, 2007 19:32:58 GMT 1
Ja må juj säga att de är jobbigt å spela hela matcher, det är tur att de fins time outs =) Huskies defens vart bra för att vi vart trötta. Det där var det sjukaste jag har hört! Vårat defense är grymt bra! Det visade vi bla. i vår första match mot jämtland! Visst, självklart blev ni trötta (Det blev väl vi med?) men det var inte därför vårat D blev bra! Och vår O-line är inte något att hurra för! Men när det var någon vecka kvar till säsongsstart så hade vi inte en enda kille som hade spelat oline förut. Vi Satte in linebackers och allt möjligt på linjen för att ens kunna genomföra säsongen! Trots att det gick som det gick för oss så har det varit en grymt rolig sommar. Både vi och ni får hoppas på att vi är ett bättre motstånd om lite mindre än ett år!
|
|