|
Post by Frelicious on May 29, 2007 21:14:39 GMT 1
Hur kommer denna drabbning att sluta? Jag tror att det blir en jämn, rolig och fartfylld match med två taggade lag. Men med tanke på Olof Flemströms elakartade benbrott i söndagens senior match mot Sundsvall Flames så kommer JR att få det tufft. Olof kommer minst att vara out-for-season, om han ens någonsin kommer att kunna gå normalt igen.
|
|
|
Post by Fitzgerald on May 30, 2007 18:37:18 GMT 1
Om huskies kan få ihop tillräckligt många spelare och om deras o-line lyckas hålla något så när tätt så tror jag att det kan bli jämt. Om Jämtland kommer igenom på samma sätt som de gjorde i matchen mot S-vall så blir det nog inte så roligt för Westerbottens qb. Det ser dock inte ut som att umeålaget har allt för många spelare på sina träningar som är juniorer. Vi får väl se hur många som dyker upp i helgen. Hur som helst kan det bli en rolig match att kolla på!
|
|
|
Post by publik on May 31, 2007 7:15:26 GMT 1
Men med tanke på Olof Flemströms elakartade benbrott i söndagens senior match mot Sundsvall Flames så kommer JR att få det tufft. Olof kommer minst att vara out-for-season, om han ens någonsin kommer att kunna gå normalt igen. Bröt benet? I seniormatchen mellan JR - Flames? Det var ju ingen ambulans som kom till arenan, och när i matchen hände detta? Matchen avbröts alldrig och det var ju ingen sjukvårdare som kallades in på plan varjefall. Nä, nått skumt är det med detta, helt klart.
|
|
|
Post by backup on May 31, 2007 10:06:12 GMT 1
Och han står ju som starter inför helgens U19 match...
|
|
|
Post by fakta on May 31, 2007 15:10:21 GMT 1
Olof är så hård så han sprang till sjukan och röntga foten men sket i gipset för det finns ingen skada som inte lite tejp kan fixa.
|
|
|
Post by undrar on May 31, 2007 22:27:40 GMT 1
Någon som vet vad dom båda lagens svagheter/styrkor är?
|
|
|
Post by lilromo on Jun 2, 2007 9:01:23 GMT 1
JR Vinner!
|
|
|
Post by lilromo on Jun 2, 2007 17:38:42 GMT 1
JR Vann med 26-0 tror jag, o ni skulle ha sett vilken jävla sack nr 7 i JR gjorde på Westerbottens nr 12, oh herre gud säger jag bara.
|
|
|
Post by wwehd on Jun 2, 2007 18:29:55 GMT 1
Fumblade QBn bollen? Annars är det väl inget att snacka om
|
|
|
Post by Publik on Jun 2, 2007 20:29:44 GMT 1
Nej, men han fumblade hjälmen ;D
|
|
|
Post by wwehd on Jun 2, 2007 20:58:16 GMT 1
Bara han höll i bollen så. Hjälmen är ju skitsamma. Domarna ska ju ändå blåsa av när bollhållaren tappar hjälmen.
|
|
|
Post by lilromo on Jun 2, 2007 20:59:46 GMT 1
haha japp det gjorde han:D han fick ont
|
|
|
Post by Westerbotten QB 12 on Jun 2, 2007 23:32:48 GMT 1
Haha jo det blev en ganska präktig smäll ;D
|
|
|
Post by Qb Sack on Jun 3, 2007 7:52:37 GMT 1
Topp 5 genom tiderna i Sverige hamnar den minst i kategorin sack som sämst. Jag har under min år aldrig sett en sådan sack, förutom på filmer som Rocks, 100 greatest tackles m.m. Vad som hände med bollen har jag inget minna av, det var en så jävla fet propp så det tog helt över. Blev det en fumbel?
Jag är mest imponerad av Johan Strandlund Qbn som efter en flygtur på 2 meter där hjälmen blev avtacklad, blöder näsblod, kommer tillbakca efter några spel och fullföljer matchen.
Fighting Spirit!
|
|
westerbottens QB nr 12
Guest
|
Post by westerbottens QB nr 12 on Jun 3, 2007 12:36:39 GMT 1
haha nej som tur var blev det faktiskt inte fumbel jag tror nog jämtland hade gjort TD då eftersom vi var så nära vår endzone. kom bara ihåg att jag stog och tittade åt vänster efter nån att passa till, hörde fotsteg från sidan tittade dit , han se ett blått galler och sen sa det PANG! jag tror jag han dra in bollen i armen i sista sekunden och han kom nog aldrig åt bollen eftersom han mest gick in med huvet före ;D sen vill jag bara passa på att säga att var det några som visade fighting spirit i denna match så var det vårat deefence, snacka om skillnad jämfört med sundsvall matchen !
|
|