|
Post by rookie on May 20, 2007 23:30:27 GMT 1
Vilka kommer ta hem segern i mellersta U19 ?
Uppsala
Örebro
Västerås
|
|
|
Post by EffBee on May 21, 2007 10:46:56 GMT 1
Jag tror att örebro kommer att ta hem msaff. Iof så vann Uppsala över örebro men örebro hade absolut ingen bra dag, de kan spela mycket bättre. Uppsala hade både en bra defensiv och en bra offensiv. Vi får se vad som händer 2/9 då lagen möts igen. Det kommer bli jämt och spännande.
|
|
|
Post by hhfd on May 21, 2007 11:17:13 GMT 1
Uppsalas hela U-19 spelar varje match med muskelberg seniorerna och gör oerhört bra ifrån sig. Den 9:e Juni kommer Örebro kännas som myror. Uppsala tar sig till slutspel och kommer gå långt, trots att alla kommer underskatta oss.
|
|
|
Post by Zig post 32 on May 21, 2007 11:22:15 GMT 1
No way, Uppsala har absolut ingen chans att vinna, de har haft ett antal bra matcher men herregud har alltid slutat med tur one hit touchdowns som QB bara kastar upp bollen i luften och Receivern hinner i fatt och bla bla ni fattar.
Tror att Örebro tar hem hela rubbet.
|
|
|
Post by Pedigree Pal on May 21, 2007 21:38:08 GMT 1
Tja... om nu lagen inte lyckas stoppa bollar som kastas högt i luften och WRs hinner ifatt men inte CBs så blir det ju Uppsala som ror hem det "bla bla du fattar"? Sluta vara bitter och gör poäng istället så slipper du sitta här och tycka synd om dig.
|
|
|
Post by Whines on May 22, 2007 22:18:04 GMT 1
Spela Corner då din late sate. Om Uppsala scorar på er genom långa höga bollar, ere just det de ska göra hela dagen.
Dessutom har väl eran QB värsta ballongarmen också.
|
|
|
Post by 86ers on May 31, 2007 11:07:26 GMT 1
Seriefinal på lördag då. Må det bästa laget vinna
(dvs Uppsala)
|
|
|
Post by Fabian QB usala on Jun 2, 2007 18:40:04 GMT 1
Örebro var faktiskt bättre idag, både fysiskt och taktiskt. Vet inte med en average på 4.5 yards / carry så kontrollerade de matchklockan matchen igenom. Tyvärr så fick jag inte igång mitt offense, det var lite synd å Uppsala vägnar. Men om det är ett lag som det går bra att förlora mot så är det Örebro, allihopa är schyssta gubbar som spelar rent och bra.
|
|