|
Post by hall on May 21, 2007 17:21:07 GMT 1
Men hallå där, du måste väl ändå hålla med om att Jämtland är det enda laget i norr som skulle kunna vara nära att ge ett annat lag i Sverige en match!
|
|
|
Post by Kul on May 21, 2007 18:49:59 GMT 1
Norra är lite av fotbolls-sveriges efterblivne lillebror. Visst, det är kul och gulligt men inte fan är det bra...
|
|
|
Post by ja ratt on May 21, 2007 19:00:33 GMT 1
Men hallå där, du måste väl ändå hålla med om att Jämtland är det enda laget i norr som skulle kunna vara nära att ge ett annat lag i Sverige en match! Formulerar man det på det sättet så har du självklart rätt att Jamtland skulle ge BÄST motstånd av NSAFF lagen...
|
|
|
Post by femti kent on May 21, 2007 19:57:28 GMT 1
Eran tränare skrek det ett antal ggr, men ja inte minns fel så åt vårat defense upp erat offense totalt. ja sluta räkna sacks vid 15.=) Angående han Fredrik Zetterlund som spelar i JLandslaget. Han kan inte ha haft mkt mer än typ 10 plus yards under hela matchen.
|
|
|
Post by poo on May 21, 2007 22:09:29 GMT 1
inte ens deion sanders hade tagit yards med den offensiva linjen...
|
|
|
Post by 80talist on May 22, 2007 6:33:11 GMT 1
Med tanke på att Neon Deon spelade CB så skulle han nog snarare plockat poäng på SF:s defense.
Jag tror du menade Barry Sanders va?
*retas bara*
|
|
|
Post by wwehd on May 22, 2007 6:40:45 GMT 1
Neon Deon har faktiskt gått in enstaka spel som RB. Han har även gjort en hel del spel som reciver också.
Så han kanske visst menade Neon Deon.
|
|
|
Post by Olof JR 33 on May 22, 2007 13:45:10 GMT 1
att inte jämtland kan matcha andra lag i Sverige låter ganska konstigt med tanke på att vi vann över Carlstad förra året (med 13 man, varav en skadad efter första kvarten), vann över roaddeers, och spelade en relativt jämn match mot ekeby. så jag vet inte riktigt vad vi har gjort för att få er att tro att vi är värdelösa?
Sundsvall spelade hård fotboll med stort hjärta, hatten av för er.
Man ska inte börja dömma ut lag innan man ser hur det har gått, självklart kan man börja spekulera men att fullständigt smutskasta ett lag är fel i min mening.
Vi får se hur det går nu på lördag
Lycka till !
Peace
|
|
|
Post by haller med gamling on May 24, 2007 18:08:01 GMT 1
Jr's insats i Sm-slutspelet förra året var helt okej med tanke på att dom inte hade spelat några matcher innan första matchen mot carlstad... matchen mot ekeby verkade vara väldigt jämn och hade jämtland haft turen med sig hade dom stått i Sm final ... satt jag tycker inte heller det ska snackas skit om lag som ingen , i stort sätt , inte vet något om!
|
|
|
Post by guest on Jun 17, 2007 22:15:49 GMT 1
ni stog och skrek det innan matchen
|
|
|
Post by Robert on Jun 18, 2007 15:17:44 GMT 1
Vad peppande det skulle ha varit om han hade skrikit "Ni har seriens sämsta D" , så droppa den grejen nu...
|
|