|
Post by vilka on Jun 16, 2005 11:43:52 GMT 1
Vilka spelar har varit bäst i SM?
|
|
|
Post by 11 on Jun 17, 2005 0:49:23 GMT 1
Andreas Hermanson
|
|
|
Post by No 26 on Jul 2, 2005 23:26:48 GMT 1
även fast jag inte borde få tycka att nån i mitt lag är bäst... så ärligt talat, Jonas Weilander, han har spelat bra som tusan. ( uppsala 86ers )
|
|
|
Post by Markus on Jul 3, 2005 10:26:41 GMT 1
ok. Ja tycker att fler utanför sthlm ska skriva om bra spelare. Som folk från norra, södra och merllersta! så kanse vi kan få nåt all-star lag i sm!
|
|
|
Post by rttelse on Jul 3, 2005 12:04:19 GMT 1
Alltså, nu måste jag rätta till det här för sista gången. Han heter Anders Hermodsson och inget annat!
|
|
Saimon Mesghenna Hc Rockets
Guest
|
Post by Saimon Mesghenna Hc Rockets on Jul 5, 2005 15:29:51 GMT 1
jag har ett par kvicka och duktiga killar en kille som platsar utan några som helst problem är Tommy Moström, han spelar Fb/ILb. han ska åka över till u.s nu i höst och försöka komma med i high school laget där, inga problem för en kille av hans kaliber.
sebastian johansson: spelar slotback/hb/fs: en väldigt duktig och mång sidig spelare som är oerhört duktig på att hitta luckor. tyvärr har han varit lite skade drabbad i år, men de matcherna han har spelat har han hållt hög standra. hans insatser har vägt starkast på slotback, han är en väldigt bra sådan, strycktålig,beslutsam,stark,snabb,bra händer och fötter.
Jonas Jönsson: spelar Qb, en ny funnen talang. började i år, men när man ser honom skulle man inte kunna tro det. en stor och stadig kille, väldigt god fysik, inte rädd för kontakt. har en stark arm med lång räckvidd. Han har har bra spelförståelse och läser bra (väldigt bra med tanke på att han har spelat i ca 6 månader).
Robert Ek: spelar Wr, också en nyfunnen tallang som har spelat i ca 6 månader. leder överlägset i comp. i vårat lag. han är lång (över 180cm), mjuka och bra händer är ganska snabb (inget överdrivet, men mer än tillräckligt). är inte rädd för att gå i kamp om bollen. detta är en kille som kan ha en hel del att visa i framtiden.
christian ågren. spelar G/Dt, detta är ingen knubbig linje spelare som slocknar efter 3-4 yards. på o-line så händer det ofta att han går 10-12 yards ner för fältet och hjälper sina Rb's. detta e en ricktig Guard, han skyddar de killarna han ska skydda. han är snabb (har varit inne och spelat en del Fb också). riktigt rå stark och har god kondition. på D så dominerar hanbra i mitten och trycker till det mesta som fins där uppe.
Alexander Dagerbjörk: Är mer ellem indre precis som ågren, spelar samma positioner. kan vara något ''slöare''. det fantastiska med denna killen är att han bara har spelat i 6 månader. vågar mig nästan på att spå denna killen en ljus framtid innom fotbollen.
johan ''sälen'' böström. spelar De/Te. men hans riktiga styrka e som De. en liten snabb slug kille som skjuter in hårt. han har god spelförståelse och blir sällan bränd på utsidan. har många fuble-recoveries. enda nakdelen med denna killen är att han e lite kort. men han e ju bara 16 så ge honom tid att växa lite och räkna med honom i framtiden.
och sist men absolut inte minst. min personliga favourit, vet om att man inte får ha det när man e tränare, men i detta fallet är det omöjligt. Jag menar hur kan man bara ite gilla en 16 årig kille som spelar amerikansk fotboll nästan enbart för att kicka. det var denna unga herren som avgjorde matchen när vi mötte predators i serie spelet (13-16 på matchens sista spel). han har ett bra ben, men tyvärr måste jag meddela att han är väldigt svältfödd på korekt och bra kicker träning. jag tog själv på mig uppg att ta hand om han iår, men jag har väldigt begränsad kunskap inom detta området. men om han får bra träning så kan han gå långt, vem vet kimrin kanske inte e den enda svensken (skåningen) som kan......
(ber om ursäckt för min enormt dåliga stavning, men sån e jag)
|
|
|
Post by Good nuts on Jul 6, 2005 8:04:37 GMT 1
Fler tränare som vill framhäva sina spelare. Bra läsning tycker jag.
|
|