|
Post by mOsSieFieD on Dec 30, 2006 12:56:37 GMT 1
Okej, nu är det viktigt!!!!! Kanske är de sagt redan, men ja har inte läst de än Men handskarna nästa år! måste dom vara gråa inom SWE? i Superserien och så? eller går det bra med röda? och såna färger! VÄLDIGT VIKTIG fråga =) iallafall för oss glamour boys ;D Stålis #?
|
|
|
Post by A Hansen on Dec 30, 2006 13:11:28 GMT 1
Vad jag hört Stål så kommer man få ha gråa eller rosa handskar.
|
|
|
Post by 12 on Dec 30, 2006 13:47:43 GMT 1
Vill minnas att jag frågade samma sak inför säsongen 2006, svaret jag fick var att SAFF inte kommer att vara fascister utan att man får ha vilka färger man vill. Yay!
Ulf Sigvardsson
|
|
|
Post by phuntad on Dec 30, 2006 13:52:53 GMT 1
Eftersom det inte är någon risk för din hälsa att använda annan färg på handskarna så får du använda andra färger i sverige så länge det tillverkas andra färger än gråa. NCAA hanskar ska bara tillverkas i grått, men sen finns det ju NFL handskar
|
|
|
Post by Fan of Larsson on Dec 30, 2006 15:00:34 GMT 1
Vad jag hört Stål så kommer man få ha gråa eller rosa handskar. Hmmm... Rosa.... Låter glammigt....
|
|
|
Post by wwehd on Dec 30, 2006 18:28:53 GMT 1
Klart det är glammigt med rosa handskar.
Till och med regelboken var ju rosa för några år sedan!!
|
|
|
Post by koreanhap on Dec 30, 2006 19:23:24 GMT 1
Fan va pimpade vi domare var det året!
Jag funderade faktiskt på att skaffa mig rosa byxor oxo. För det var ju så löjligt att tramsfolket borta i staterna skulle bestämma vad jag ska ha på mig för färg... Det e ju faktiskt mitt eget val och jag skadar ju bara mig själv....
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Dec 31, 2006 0:25:59 GMT 1
Larsson äger med dom rosa wristbands me Ahlgrens bilar på!!!!!!!!! aldrig sett någe så cool din slook! hahahaahaa =)
Uffe Puffe Pyron! länge sen, ska vi inte mötas snart igen så ja kan trash talka dig så du blir galen! IGEN! hahahhaha
Hansen! har du blivit längre? ;D ja har nämligen krymp till under 160 ;D haha
Stålis #?
|
|
|
Post by 12 on Dec 31, 2006 0:51:59 GMT 1
Ditt trash-talk biter inte på mig längre, jag har tränat hemma framför spegeln och det gick jättebra. Vi möts om inte alltför länge skulle jag tro! Uffe
|
|
|
Post by wwehd on Dec 31, 2006 11:22:58 GMT 1
Kan gamla Wästbo Goblins spela i televerkets färger så tycker jag definitivt att domarna kan ha rosa kläder. Dom som inte vill kan ju få behålla sina gamla tråkiga svart-vit randiga tröjor. Men jag vill ju se cool ut och då måste ju jag få ha rosa byxor tycker jag.
|
|