|
Post by Domare on May 8, 2006 9:02:10 GMT 1
Samma visa varje år. Jag vet inte om ni lever för fotbollen och accepterar att man får veta 2 dagar innan matchen ska spelas att man ska döma den. Jag har insett att det faktiskt finns ett liv utanför fotbollen. Försöker planera in så man får döma en del matcher. Men jag har bestämt mig för att inte tacka ja till matcher som man får förfrågan med allt för kort varsel? Jag känner det att man får börja planera tidigare. Jag vet inte vilka domarscheman som är helt klara ännu, Superserien har domarschema för 13/5 och 20/5. Det innebär att dom som kan tänkas döma superserien inte kan planera in något helgen 27-28 maj. Superettan har domarschemat från 2005 inlagt men "släckt" Division II Norra har inget domarschema Division II Östra har länk till förra årets domarschema för Superettan Division II Västra har inget domarschema Divsion II Södra är dom som har ett domarschema. Tack SSAFF för det. Jag kollade över lite snabbt, det spelas 7 st matcher nu till helgen. imorgon är det "SISTA" dagen att ta kontakt med domarna. Hur många matcher kommer ev bli inställade i helgen för att det inte finns domare? Vilka domare finns att tillgå
|
|
|
Post by Big Ugly Zebra on May 8, 2006 17:06:15 GMT 1
Håller med dig!!
Är ett par matcher som ligger illa till redan första helgen
Lägg därtill U-16 och U-19 så har du ett enda stort kaos!
Men jag ska inte klaga, för jag har ingen lösning på problemet och jag förutsätter att de som tagit itu med problemet gjort vad de kunnat för att få den bästa lösningen för alla inblandade.
|
|