|
Post by ppna Camps on Aug 21, 2007 21:24:38 GMT 1
Kommer det anordnas några öppna camps i vinter? För att typ hitta gömda talanger i fotbollssverige som kan värvas av diverse klubbar elr landslag? Tror definitivt det skulle komma en hel del folk och jag tror om SAFF är smarta så skulle dom även tjäna en del pengar på ett sådant evenemang
|
|
|
Post by skojar du on Aug 21, 2007 21:45:08 GMT 1
Kommer det anordnas några öppna camps i vinter? För att typ hitta gömda talanger i fotbollssverige som kan värvas av diverse klubbar elr landslag? Tror definitivt det skulle komma en hel del folk och jag tror om SAFF är smarta så skulle dom även tjäna en del pengar på ett sådant evenemang ja ett camp där spelare blir värvade till superserielagen är säkert resten av fotbollsverige intresserade utav:D det där med öppna camps för att nån div2 spelare tror att han har chans att spela i landslaget är ganska döfött, för juniorer brukar winter/summer camps anordnas
|
|
|
Post by Coach Golan on Aug 22, 2007 9:58:05 GMT 1
Inte för att värva men för att utbilda. Vi borde definitivt anordna fler öppna Camp så att de som vill få ett läger med andra influenser kan växa som spelare.
Precis som skolorna gör detta på andra sidan Atlanten så kan klubbarna göra det här i Sverige...
Ingen är väl så paranoid att de tror att en förening går detta för att värva! Det är väl för att tjäna en slant och utbilda spelare man har ett Camp.
|
|
|
Post by na on Aug 23, 2007 8:37:19 GMT 1
jag har fått för mig att killarna som t.ex. var scout team för landslaget i somras både lärde sig lite av landslaget och såg hur långt de har kvar till att faktiskt platsa där, det är ju ytterligare en liten morot för öppna camps
|
|
|
Post by nr on Aug 27, 2007 16:45:46 GMT 1
Finns det nå datum för dom här campsen eller kommer dom hållas när slutspelet är slut för U-19 eller?
|
|
|
Post by Till nr on Aug 27, 2007 17:39:56 GMT 1
Läs tråden från början så kanske du inser vad det handlar om. Första frågan rör ju just OM det kommer att hållas camps... Hur kan du få det till att det är bestämt?
|
|
|
Post by sebbe on Aug 27, 2007 19:54:54 GMT 1
Det är iaf inte mycket att läsa. Troligen så att han skrev innan han ens läste något utom topicen, och det kan vara livsfarligt i somliga fall.
|
|