|
Post by Ronald on Jul 30, 2007 0:03:41 GMT 1
Hej! Jag heter Ronald och det är första gången jag skriver på detta forum. Skulle nog heller aldrig göra det om det inte vore för att det har gjorts uttalanden i media som äro osanna om mig i följande artikel: sydsvenskan.se/sport/malmosport/article248531.ece1. Jag börjar elitsatsa i för tidig ålder. Detta är iof upp till var och ens eget tycke om vad som är för tidigt och inte. Men jag tror jag var runt 20 när jag började träna hårt och fick inte riktigt speltid i superserien förrän säsongen 2001 eller 2002, alltså i tjugotre/tjugofyra års ålder. 2. Jag tvingas lägga av pga skada. Jag slutade med amerikansk fotboll för att jag inte hade lust att spela. Så enkelt är det. Detta förklarade jag klart och tydligt för coach Robert J. och var exakt kommunikationen falierat på vägen vet jag icke. 3. Henrik lade av pga skada. Ska låta Henrik tala för sig själv, men enligt den senaste info jag hört mår han prima. Beträffande dig som nu artikeln handlar om, ska du veta att jag nog inte hade släppt iväg dig heller. med förhoppning om förklaringar /Ronald P.S. Jag tycker att det var högst oansvarigt, ur miljösynpunkt, att flyga över landslaget till Japan. Man kunde gott ha tagit transsibirska järnvägen, som de gamla Bolshevikerna, för att sedan ro sista biten. Såvida inte loken fortfarande är koleldade vill säga. D.S.
|
|