|
Post by alexander on Aug 12, 2007 16:03:20 GMT 1
SÅ det har inget med talang att göra ? för 3 år sedan så hade cc med 2 man i em truppen. 2 till tackade nej.
Inget snack då om att det var för att tränarna var där.
ÄR ett lag så överlägset som stu har varit så är det konstigt att dom inte har fler med
|
|
|
Post by a on Aug 12, 2007 16:04:39 GMT 1
ska vara 12 man, var lite kass ursäkta
|
|
|
Post by koko on Aug 12, 2007 16:14:42 GMT 1
Allt detta snack om att STU skulle vara överlägsna begriper jag inte.. Var det inte nära att dom inte gick vidare i år p.g.a. andra lag var så pass bra? Förra året spelade EG 15-30 mot STU, det kallar jag inte överlägset.. 0-40 hade varit överlägset.
|
|
|
Post by OKQ8 on Aug 12, 2007 16:20:55 GMT 1
SÅ det har inget med talang att göra ? för 3 år sedan så hade cc med 2 man i em truppen. 2 till tackade nej. Inget snack då om att det var för att tränarna var där. ÄR ett lag så överlägset som stu har varit så är det konstigt att dom inte har fler med Jo, men först handlar det om det fysiska.. Fick veta detta när jag var på läger uppe i Märsta, att coacherna hade som mål att ha bättre fysikt förberedda spelare till NM. Detta för att det var den fysiska biten vi låg efter i under EM 2006. Bra fysik = huvudet hänger med = Bibehållen teknik! Att ha medelmåttig/dålig fysik och ändå spela fungerar kanske på klubbnivå, men definitivt inte i landslaget. Har skrivit detta innan men hoppas att någon kommer ihåg det så det slipper skrivas igen.
|
|