|
Post by keke on Jul 26, 2007 14:51:59 GMT 1
Du missar ingen chans att gnälla på SAFF du Golan.... Gnälla på SAFF? Hur får du det till att Golan gnäller? SAFF har väl tvärtom fått ovanligt mycket cred i sommar, även från de som brukar vara kritiska... Själv har jag en annan fundering: får Juniorerna spela i de gula landslagshjälmarna, eller är de reserverade för seniorerna? Juniorerna kommer använda de hjälmarna, de har också fått infon att de kan lämna in en intresseanmälan för att eventuellt köpa den för 2000:- också.
|
|
|
Post by Fredde W on Jul 26, 2007 16:59:50 GMT 1
3 QB för två matcher, undrar om Hermodsson och Nilsson hinner få ngn speltid? Bra jobbat Tyresö. Samtliga 11 spelare klarade cutten! Go big red! Att du orkar! Tyresö och STU har nog dom bästa Junior programmen i Sverige.. därav har dom mäst folk med till Junior landslaget! Så lätt är det! Sedan att många gnäller att Jenmert jr kom med som qb? Har ni änns sätt honom spela?
|
|
|
Post by vet on Jul 26, 2007 17:56:32 GMT 1
Coacher:
Jenmert: HC/OC/OL Wiman: QB T Guillen: RB T Kleinsmith: WR K Borg: OL J Björklund: DC F Pilbäck: DL H Ridder: LB M Haage: DB N Carlson: Fys
Notera att av 11 TRC är 7 födda -88.
|
|
|
Post by vet mer on Jul 26, 2007 18:12:47 GMT 1
OK, här är listan på spelare per förening:
TRC: 11 STU 10 CC: 6 SMM: 5 AJ: 3 JR: 2
En spelare: LG, U86, SF, Predators, GBG, ÖBK, YR, EG.
Så STAFF dominerar med 29 av 45 spelare.
|
|
|
Post by knt sen lnge on Jul 28, 2007 12:54:11 GMT 1
det är ju känt sen länge att stockholmarna har sin lilla "kompisklubb", inte menat att alla inte platsar, men seriöst 85% av laget är antingen av stu elr Tyresö material, jag menar wtf?
Om coacherna skulle ha orken och ambitionen att ha koll på övriga fotbollssverige så skulle vårt landslag vara bra mycket bättre, det är jag övertygad om.
|
|
|
Post by vet lite on Jul 28, 2007 15:34:48 GMT 1
När ska snacket sluta??? Jag menar gnället på vilka klubbar Jlandslaget tar sina spelare från.
Finns det nån som seriöst tror att coacherna inte tar de bästa de hittar? Varför?
Staben har haft öppna träffar i vinter över hela landet för att hittabra spelare oavsett klubb. FAKTA är att de lag med flest bra spelare är STU, TRC, SMM och CC. Så är det bara.
Kan inte du "knt sen lnge" ge mig en lista på spelare staben missat, samt vilka dessa skulle ha petat, dvs är bättre än. Att bara skriva några namn man tycker är bra räcker inte, alla i truppen är bra. Bevisa att det finns BÄTTRE spelare där ute! Eller var tyst...
|
|
|
Post by gfhj on Jul 31, 2007 14:10:44 GMT 1
|
|
|
Post by hdfhg on Jul 31, 2007 14:20:06 GMT 1
Hittat ett fel med i matchen mot Danmark.. Nr 44 i Sverige gjorde en interception, finns även med på highlightsen om någon vill kolla så att det stämmer. Den första interceptionen på filmen är det.
|
|
|
Post by Tompa 31 on Jul 31, 2007 20:01:09 GMT 1
Hittat ett fel med i matchen mot Danmark.. Nr 44 i Sverige gjorde en interception, finns även med på highlightsen om någon vill kolla så att det stämmer. Den första interceptionen på filmen är det. De e joel från Ekeby kul moment i matchen
|
|
|
Post by Bilder on Aug 1, 2007 16:17:06 GMT 1
Finns det några bilder ifrån matcherna?
|
|
|
Post by roffe kloffe on Aug 1, 2007 21:03:40 GMT 1
Fan, Sverige vann. Vad ska ni nu gnälla på. André jenmert fick ingen spel tid. Vad ska ni nu gnälla på. Ni är under representerade i Landslaget, det kan ni gnälla på, fast ingen av oss i stockholm bryr sig. Flytta ifrån Carlstad era bonn läppar, och kom hit till storstaden om du vill ha spel tid i Landslaget. Klart ingen orkar åka till det jävla träsket för att se ett gäng gnällspikar spela.
|
|
|
Post by Bilder frn matchen on Aug 2, 2007 17:37:30 GMT 1
Tog nån bilder som finns för allmän beskådan?
|
|
|
Post by wesley86ers on Aug 4, 2007 21:10:06 GMT 1
Fan, Sverige vann. Vad ska ni nu gnälla på. André jenmert fick ingen spel tid. Vad ska ni nu gnälla på. Ni är under representerade i Landslaget, det kan ni gnälla på, fast ingen av oss i stockholm bryr sig. Flytta ifrån Carlstad era bonn läppar, och kom hit till storstaden om du vill ha spel tid i Landslaget. Klart ingen orkar åka till det jävla träsket för att se ett gäng gnällspikar spela. Seriöst, om du inte kan skriva lite hyffsat ska du inte skriva i över huvud taget. så jävla onödig post. som att bo i stockholm skulle vara "all that". jag skulle hällre bo med "bonnläpparna" i carlstad.
|
|
|
Post by Roffekloffe on Aug 12, 2007 0:15:35 GMT 1
Varför inte flytta dit då. Om du är intresserad så betalar jag gärna din tåg biljett. Men snälla, skriv inte fraser som " A´ll that ", du låter bara som en töntig High school brud. Detta är en svensk hemsida.
|
|
|
Post by kajkaj on Aug 12, 2007 5:40:31 GMT 1
Hej hejsan surgubbe-som-måste-gnälla-på-allt-och-alla! Fanns det små skitungar ute igår som förde liv direkt efter 22-tiden? Eller är du bara en meningslös gubbfan som ska gnälla på allt?
Allvarligt, spelar det någon j*vla roll om han skriver "All that" (och inte A´ll that som du skrev).. *d**n, skaffa ett liv..
*Opps, ENGELSKA!!! Meddela regeringen, kalla ihop armen, det förekommer engelska uttryck på detta på Touchdownforum och denna sida är SVENSK!!! Har då aldrig sett på maken.
|
|