|
Post by gissar on May 3, 2006 22:42:18 GMT 1
tippa vilt!! jag tror: 1# TRC, går obesegrade genom serien 2# AJ, dom kan få det tufft men klarar det pga stor trupp och bra coacher. 3# SMM trots dippen mot TF så kommer Rugelands pojar att överaska många. 4#SC Har en bra passattack och en QB som kommer ta 80% deras yards på marken. 5#TF Har några få bra killar men för liten trupp när serien rullar igång på allvar, endast vinst över SMM och DIF 6#DIF, Första åringar som inte kan passa och knappt springa, nån enstaka kille på D som kan tackla. vinner inga matcher i år. Striden om tredje till femte plats kan bli tuff! De tre lagen: SMM,SC och TF kommer att få jobba hårt om det ska bli några vinster i mötena mot varrandra... Nån som tror något annat?
|
|
|
Post by tippar vilt on May 3, 2006 23:38:43 GMT 1
jag tror också att tyresö kommer att spöa skiten ur alla iår 2-5 platsen är vad jag tror kommer att bli svårt att gissa. sätter arlanda som favorit men tror att alla de andra tre lagen kan överraska. tror på denna utgång
1# Tyresö ingen kan nog rubba dem iår stor och bra trupp. 2# Arlanda. även fast de åkte på pisk av tyresö och inte alls såg starka ut så kommer de nog att bli två ändå 3# Flyers. även fast de har en liten trupp tror jag bara att de kommer att förlora mot arlanda och tyresö. tror att de tar solna och DIF. tror att matchen mot mean machine gav dem självförtroende . 4# solna kommer att ta denna plats. de har en stor trupp och mycket duktig QB pluss en hel del spelare som kan fånga bollen också. 5#mean machine. bra defence men deras offence hade i stort sätt bara en riktigt ducktig spelare. 6# DIF hoppas att de inte ger upp utan kämpar denna säsong och lär sig så mycket som möjligt. de har bra tränare.
|
|
|
Post by guest on May 5, 2006 17:50:32 GMT 1
aha..så du tycker att mean machines bara har en bra offense spelare? vem e det då? tycke rsjälv att dert finns mer än än.. snälla berätta?
|
|
|
Post by M on May 6, 2006 7:00:33 GMT 1
Vem är Solnas QB?
|
|
|
Post by Guest on May 6, 2006 10:26:21 GMT 1
det är väl en ny Qb.. han e väl amerikanare? han passar väl så där.. han botade ut mest mot dif och gav 4 nya ganska så ofta....
|
|