|
Post by Statistiker on Jun 25, 2007 22:51:20 GMT 1
Vilken klubb får med flest spelare i juniorlandslagstruppen till NM i Danmark tror ni? Av de 45 alltså.
|
|
|
Post by Givet on Jun 26, 2007 11:43:31 GMT 1
Tyresö, ofc... No doubt
|
|
|
Post by ifall on Jun 26, 2007 14:26:12 GMT 1
Då kna man ställa sig frågan, är det för att enmert är deras Coach som han tar med sig dom.. eller för att dom är dom bästa i Sverige?
|
|
Koenspiratoerern Soeren
Guest
|
Post by Koenspiratoerern Soeren on Jun 26, 2007 14:46:42 GMT 1
Ja just det, det är just det som är frågan. Starting QB i J-landslaget i år...? Några bud? Det måste ju inte vara den bästa....se bara på EM förra året. Oj, nu blev jag visst elak.
|
|
|
Post by Who R U on Jun 26, 2007 17:25:48 GMT 1
Please. alla vet att det kommer at bli den QB som spelar i TRC U19 just då. Extra plus om man e släkt med JJ(=Den enda mannen som sett logiken med att sätta en QB, med den förmåga som hegbo hade/har, som TB.). Puss o kram JJ, Bra call!
|
|
|
Post by Konstigt on Jun 26, 2007 17:33:15 GMT 1
Jag tycker att der är väldigt konstigt att t.ex Tyresö får med så pass många spelare till JJL. I alla fall på det första 110 manna lägret i Märsta så hade de väldigt många DB's och WR's som jag inte tror skulle kunna fånga en boll om deras liv hängde på det. Många utav dom såg inte alls speciellt imponerande ut. Om dom ska representera några utav dom bästa i Sverige så känns det inte speciellt bra inför NM..
|
|
|
Post by StefanOud on Jun 26, 2007 18:13:18 GMT 1
Era fega stackare!!! Har ni något otalt med Janne Jenmert, diskutera det med honom!
Om ni inte kan ta den diskussionen bör ni omdelbart sluta med amerikansk fotboll, vi behöver inga fega internet-råttor.
Och som vanligt - JAG har rätt!
|
|
|
Post by vaaa on Jun 26, 2007 18:14:46 GMT 1
Please. alla vet att det kommer at bli den QB som spelar i TRC U19 just då. Extra plus om man e släkt med JJ(=Den enda mannen som sett logiken med att sätta en QB, med den förmåga som hegbo hade/har, som TB.). Puss o kram JJ, Bra call! ehhhh var JJ verkligen förbundskapten då? Det var väl ändå Kristian Thore/Chris Larsson som gjorde om Hegbo till HB då de hade många skador på HB positionen och spelade Ali Sharif/Michel Jenmert som qb efter det?
|
|
|
Post by Nehee on Jun 26, 2007 19:54:50 GMT 1
Era fega stackare!!! Har ni något otalt med Janne Jenmert, diskutera det med honom! Om ni inte kan ta den diskussionen bör ni omdelbart sluta med amerikansk fotboll, vi behöver inga fega internet-råttor. Och som vanligt - JAG har rätt! Ähh, ge dig! Det är väl knappast förbjudet att diskutera sina åsikter om JJ utan att för den sakens skull vara tvungen att snacka med honom i person, eller?
|
|
|
Post by Sknt on Jun 26, 2007 21:25:03 GMT 1
Nu drar hata janne kampanjen igång igen. Skönt. Då får alla internetnurds något att göra.
Men om ni nu ska hata janne så kan det väl vara en poäng om det ni gnäller på åtminstone är lite sant?? Det blir lite tråkigt annars när folk som jag påpekar att ni har fel.
JJ var inte förbundskapten eller ens med i tränarstaben när BD Kennedy och Christian Larsson i Moskva EM gjorde om Hegbo till TB. Men men Who R U hata på du...om en stund kan du säkert få till det att det var JJ som sköt Kennedy också;-)
ps Fö var det rätt beslut att flytta Hegbo. ds
|
|
|
Post by inside on Jun 26, 2007 22:47:45 GMT 1
Det är enligt mina källor så att STU, SMM och TRC har lika många i truppen. Halva truppen från tre lag, från samma distrikt. Läge att göra om slutspelsupplägget någon?
|
|
|
Post by a on Jun 27, 2007 0:55:54 GMT 1
Det är enligt mina källor så att STU, SMM och TRC har lika många i truppen. Halva truppen från tre lag, från samma distrikt. Läge att göra om slutspelsupplägget någon? Allt detta snack om att stockholm ska få med fler lag? Crusaders u-19 van 5 år i rad, och man mötte ofta bättre lag i serien än i slutspelet. Men då gnällde man inte över att västra skulle få skicka fler lag?
|
|
|
Post by na on Jun 27, 2007 9:28:00 GMT 1
Den enda mannen som sett logiken med att sätta en QB, med den förmåga som hegbo hade/har, som TB du tror inte möjligtvis att Hegbo spelade QB i örebro för att de inte hade någon annan QB?
|
|
|
Post by Vetarn on Jun 27, 2007 13:18:50 GMT 1
Men det är väl egentligen inget fel med att de bättre serierna får fler lag med i serien. Jämför med rundbollens Champions League där England, Spanien och Italien får skicka fyra lag (om alla kvalar in), Tyskland, Frankrike, Holland och några andra länder får skicka tre lag, Skottland och ett gäng får skicka två och sämre länder som Sverige, Norge, Ukraina osv får skicka ett lag. De bästa ligorna har de bästa lagen och de bästa lagen bör därför delta i den absolut bästa ligan. Varför skulle man då inte kunna ge fler platser till någon/några ligor i denna sport? Det är enligt mina källor så att STU, SMM och TRC har lika många i truppen. Halva truppen från tre lag, från samma distrikt. Läge att göra om slutspelsupplägget någon? Allt detta snack om att stockholm ska få med fler lag? Crusaders u-19 van 5 år i rad, och man mötte ofta bättre lag i serien än i slutspelet. Men då gnällde man inte över att västra skulle få skicka fler lag?
|
|
|
Post by listan on Jun 28, 2007 14:21:16 GMT 1
Ja idag publiceras ju listan, så det ska bli spännande att se vilka som kommer med!
|
|