|
Post by Sean on May 28, 2007 16:44:40 GMT 1
|
|
|
Post by Alexander on May 28, 2007 21:42:49 GMT 1
Chris Lundin, Adams State. Kan det vara en svensk ättling?
|
|
|
Post by google machine on May 29, 2007 14:08:16 GMT 1
|
|
|
Post by howard on Jun 1, 2007 15:29:12 GMT 1
Howard Payne körde skiten ur TRC som trots allt är ett av våra 5 bästa lag. Och det gjorde dom med 18 stycken redshirt Div 3 freshmen som inte ens var samtränade. "det här ska gå att slå"? jo eller hur, inte ens på 100 försök. Fast vem vet...försök nr 101 kanske inträffar i Japan om du såg matchen så vet du hur dåliga trc var. jag är inget fan av trc men siffrorna i trc-HP var inte rättvisa. tyresö är bättre än så. så att dra paraleller mellan trc-hp och LL chanser i VM känns efterblivet
|
|
|
Post by Howard on Jun 1, 2007 18:12:04 GMT 1
Howard Payne körde skiten ur TRC som trots allt är ett av våra 5 bästa lag. Och det gjorde dom med 18 stycken redshirt Div 3 freshmen som inte ens var samtränade. "det här ska gå att slå"? jo eller hur, inte ens på 100 försök. Fast vem vet...försök nr 101 kanske inträffar i Japan om du såg matchen så vet du hur dåliga trc var. jag är inget fan av trc men siffrorna i trc-HP var inte rättvisa. tyresö är bättre än så. så att dra paraleller mellan trc-hp och LL chanser i VM känns efterblivet Ja, jag såg matchen. Nej, jag tyckte in TRC var så dåliga. TRC spelade ungefär så bra som dom brukar. Var det något lag i matchen som var dåliga var det Howard Payne. Deras offence hade ett flertal missar vad gäller blockar, routes, assignments i allmänhet. Man såg lång väg att dom inte var samtränade alls. Vilket man inte heller kan begära av Redshirt freshmens. Det dom vann på var egentligen bara deras individuella speed och executions. Som lag var dom inte bra alls. Jag är helt övertygad om att hade Howard Payne spelat med sina starters hade dom lätt kunnat göra 200 poäng. Jag är inte alls ute efter att dissa eller nervärdera TRC, Coach Jenmert och hans assistenter har något spännande på gång inför framtiden. Men till USA har vi alla i Europa oändligt långt kvar.
|
|