|
Post by bulls60 on Apr 26, 2007 21:33:10 GMT 1
Peter Åslin i rullstol är ju annars en "klassisk" landslagsbild man gärna minns... Men det var ju hockey...
Kan det möjligen vara så att de bilder som tas av Cillen m fl, inte skulle vara offentliga i andra sporter, men är det i vår sport, eftersom fotograferna mer än gärna bjuder på sina alster? Bara en tanke...
|
|
|
Post by Wahahahhaaaahaaa on Apr 27, 2007 7:16:12 GMT 1
Patetiskt, skulle du se något annat landslag göra sådana saker på matchplanen efter en match? förmdoligen inte. gör skiten i omkölädningsrummet eller på läger. men fan inte efter en landskamp.. Idiot.. Uppenbarligen har du ingen koll, jag menar verkligen ingen. Tänkte bara att jag skulle ge dig lite feed back där så att du slipper göra bort dig så här igen...
|
|
|
Post by Lilla jag on Apr 27, 2007 10:09:04 GMT 1
Jag tycker att det är viktigast att landslaget vinner. De har inte förlorat en match sedan juli 2005. De är 11-1 sedan 2003. Jag tycker att det är detta som betyder något, inte om grabbarna skojjar till det lite efter matchen. Dessutom har vi, vad jag vet, inga skandaler kring vårt landslag.
Det verkar som vi har ett härligt gäng fotbollsspelare som spöar skiten ur de flesta landslag. Om de då vill fira med en pyramid istället för att göra bort sig på krogen så gärna för mig.
|
|