|
Post by Frn Lktaren on Apr 25, 2007 15:31:11 GMT 1
Visst kunde Fereed släppt den, även om den var rätt så tydlig från läktarplats. Å andra sidan gav han tillbaka med råge när danskarna fick en 15 yards bestraffning för "kontakt mot huvudet" efter en incomplete passning. Sen kunde det kommit flaggor för ett par rätt så tydliga fasthållningar från både svenskt och danskt håll och för att runda av det så "släppte" limhamnsdomaren en push-off av en limhamnsspelare på en incomplete pass så det jämnade nog ut sig rätt så bra i slutändan.
Etc., etc.
Både spelare och domare gjorde bra ifrån sig - regelmässigt i varje fall.
|
|
|
Post by Cecilia on Apr 25, 2007 16:07:56 GMT 1
|
|
|
Post by Hej on Apr 25, 2007 17:00:30 GMT 1
|
|
|
Post by jagvet on Apr 25, 2007 18:11:02 GMT 1
Kissnödig givetvis, då han vet att kimrin ger denna kickern kicken!
|
|
|
Post by coolt on Apr 25, 2007 19:48:56 GMT 1
|
|
|
Post by Cillen fan on Apr 25, 2007 19:54:41 GMT 1
Vi skriver inte längre på pergament, så vi är bara glada att se dig! Lysande bilder, tack för dom ;-)
|
|
|
Post by Lovely on Apr 25, 2007 19:58:56 GMT 1
Härligt med en vinst! Även om den nu var mot lite sämre motstånd.
Men jag tycker faktist synd om våra landsslagsspelare som måste representera Sverige i så fula dräkter. Kan vi verkligen inte ta fram snyggare kläder än så?
|
|
|
Post by coolt on Apr 25, 2007 19:59:14 GMT 1
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Apr 25, 2007 20:14:08 GMT 1
Här är e några cheerleaders till cillen.com/landslag/2007/swe-den/pages/dline_jpg.htmOch du Coolt som skrev förra inlägget, slappna av lite. Alla kan inte vara lika coola som dig Efter nästa match vill jag se alla coacherna i en pyramid med Coach Kennedy längst upp ;D
|
|
|
Post by Naahajs on Apr 25, 2007 20:19:50 GMT 1
Här är e några cheerleaders till cillen.com/landslag/2007/swe-den/pages/dline_jpg.htmOch du Coolt som skrev förra inlägget, slappna av lite. Alla kan inte vara lika coola som dig Efter nästa match vill jag se alla coacherna i en pyramid med Coach Kennedy längst upp ;D JA! Eller varför inte alla coacher staplade och sen den största o-line i laget längst uppe? En ide bara
|
|
|
Post by Patetiskt on Apr 25, 2007 21:27:38 GMT 1
Jag håller med, det är fruktansvärt patetiskt att se att grabbarna som ska representera vårt land faktiskt har lite roligt efter matcherna! Hoppas helt klart på bättring till VM! Jag tror att för att Sverige ska ha en chans i VM (för att inte nämna spridningen av sporten) så måste vi eliminera allt sådant här. Jag tror det är mycket viktigt att vi anstränger oss för att spelarna inte ska ha roligt ihop, att de har roligt ser jag bara som negativt och kan inte på något sätt gynna laget inför VM. I övrigt så ville jag bara tacka dig, coolt, för ett mycket konstruktivt och interessant inlägg i debatten. Det är sådana som du som får sporten att tas på allvar! Heja Sverige i VM (Så länge ni ger fan i att ha roligt!)
|
|
|
Post by CSM101 on Apr 26, 2007 9:48:13 GMT 1
Bedömmer Patetisks inlägg att inhålla ca 67 % Ironi. . .
HAHAHA Nej det ska nog vara 100 % Ironi! ;D
|
|
|
Post by L64VNE2 on Apr 26, 2007 16:30:29 GMT 1
Patetiskt,
skulle du se något annat landslag göra sådana saker på matchplanen efter en match? förmdoligen inte. gör skiten i omkölädningsrummet eller på läger. men fan inte efter en landskamp..
Idiot..
|
|
|
Post by Idiot on Apr 26, 2007 19:04:38 GMT 1
Nej jag har inte sett något annat landslag göra något sådant här. Jag har däremot sett reubriker om såväl fotbolls som hockey landslag som är ute och slirar på stan efter matcher. Jag har heller inte hört talas om något annat landslag där spelarna själva får bekosta resor till träningsläger och matcher, däri ligger i mina ögon det patetiska.
Jag har inte heller hört talas som någon som inte redan är en inbiten amerikans fotbollssupporter som varit inne på detta forum och klickat sig vidare till de två "omtalade bilderna".
Vad sägs om att låta personpåhoppen vara... //Idiot
|
|
|
Post by Handboll on Apr 26, 2007 20:38:10 GMT 1
Ni har tydligen inte kollat på handboll något under slutet av 90 början av 2000-talet hör jag... Varje gång inför vm lr liknande var det ju alltid klipp på sporten då dom "fjantade sig" med olika saker.
|
|