|
Post by lirare on Apr 1, 2007 16:16:56 GMT 1
Finns det några planer på något läger i vår/sommar innan NM där juniorer är välkommna att visa upp sig likt läger förra året där en del lirare scoutades? Vore ju kanon
|
|
|
Post by Vakna on Apr 1, 2007 22:52:13 GMT 1
Dags och vakna kanske, såna har redan varit.
|
|
|
Post by h on Apr 2, 2007 14:55:50 GMT 1
vad menar du med att det redan varit? Öppna träffar tycker du att det är tillräckligt eller?
|
|
|
Post by wwehd on Apr 2, 2007 19:02:47 GMT 1
vad menar du med att det redan varit? Öppna träffar tycker du att det är tillräckligt eller? Ursäkta en dum en... Men vad är det för skillnad på ett läger där juniorer kommer och visar upp sig och en öppen träff där juniorer kommer och visar upp sig? Jag bara undrar....
|
|
|
Post by lirare on Apr 2, 2007 19:41:44 GMT 1
Ja är det inte lite skillnad på ett läger där man gör ett par fysiska övningar och ett läger som är inriktat på fotboll?
|
|
|
Post by Ja nu fattar jag on Apr 2, 2007 21:48:42 GMT 1
Ja, du menar att de som inte klarar av några enkla fysiska övningar ändå är ena riktiga snajdare på fotboll och fotboll avgörs ju inte på gymmet??
Du har alltså inte fattat att du måste ha en viss fysik för att bli en bra fotbollsspelare?
Välkommen till 2000-talet. Tiden när du kunde springa runt och vara stjärna i HT Redwings utan att träna fysik och sedan bli uttagen i juniorlandslaget är över......
|
|
hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Apr 3, 2007 0:25:35 GMT 1
hehehe, jaja jag är anonym tills vidare
|
|