|
Post by Skane on Apr 29, 2006 21:53:26 GMT 1
Kristianstad Predators - Ekeby Greys 14 - 14
Södras två bästa lag utan tvekan, Kommer antagligen se lite annorlunda ut nästa möte med tanke på att vädret var som det var i dag. Regn och åter regn
|
|
|
Post by Guest on Apr 29, 2006 22:20:49 GMT 1
Södras två bästa lag ?hahhahahahah VAKNA dom har bara spelat två omgångar och du snackar om det är södras bästa lag? jag slår vad att du bor i antingen k-stad ellr i ekeby du som skriver detta inlägg du kan snacka om södras bästa lag när serien är slut DET ÄR INTE SLUT FRÅN DEN FETA TANTEN SJUNGER som talesättet går vänta 4 veckor sen kan du börja uttala dig om söderseriens bästa lag
|
|
|
Post by Superstaaar P on Apr 30, 2006 7:27:18 GMT 1
håller med guest, om vi lärt oss något av förra årets serie så är det att du inte kan bestämma vem som ska vinna serien efter första matchen.
|
|
|
Post by Guest on Apr 30, 2006 13:10:49 GMT 1
Nej man kan kalrt inte säga nått innan serien är slut emn k-stad och ekeby är kassa, Limhamn kan bättre, ystad med
|
|
|
Post by brainstorming on Apr 30, 2006 18:53:05 GMT 1
haha... Kristianstad och Ekeby är kassa.. Men båda har vunnit över Ystad och Limhamn..
dagens skämt..
|
|
|
Post by footballlover on Apr 30, 2006 20:10:29 GMT 1
det är svårt att säga vem som kommer ta hem det i år, men ja tror att ekeby och kristianstad har den största chansen, därefter ystad följt av limhamn...dock väldigt bra spelat av både kristianstad och ekeby..hoppas vädret blir bättre nästa gång...
|
|
|
Post by koreanhap on Apr 30, 2006 21:19:14 GMT 1
Det jag har sett av matcherna i år får mig att hålla Ekeby och Kristianstad högst i år. Kristianstad har ett grymt gäng med en tränare som hållt ihop laget bra flera år. Ekeby har ett supergäng med spelare, det hjärtat man visat de första två matcherna kan hålla hela vägen, hotet e ju den tunna truppen.
|
|