|
Post by Down to earth on Mar 7, 2007 23:56:46 GMT 1
Frågan återstår dock vem som har hatat.. Jisses, varför dra försvar på ett kort som inte spelas? Skojjare..
|
|
|
Post by someone on Mar 8, 2007 21:34:28 GMT 1
marlon då att måste väll ändå ligga snäppet efter hermod. bara en tanke
|
|
|
Post by Alexander on Mar 13, 2007 14:19:21 GMT 1
Men vart ska han då ni snackar om D1 skolor. Vill veta vilken först. Så han inte ska till något typ UAB eller Southern Miss
|
|
|
Post by kork on Mar 13, 2007 19:58:34 GMT 1
gustav, du ar fan ta mig korkad. Du kan tydligen inte lasa. Det ar ingen som ar en hater. Om det ar nagon som saknar full utbildning, sa ar det sannolikt du.
|
|
|
Post by to alexander on Mar 15, 2007 17:47:49 GMT 1
Inte? Om grabben drar till UAB eller Southern Miss.. Bada skolorna ar ju battre an nagon "svensk" quarterback spelat pa? eller har jag fel dar? Gurra ar vall den enda svensk som spelar pa en "battre rakad" D1 skola an UAB n Southern Miss ? Forovrigt betyder inte ett kort samtal eller info om att skolan har sett honom ett scholarship.. och som gustav sager, han lar ju bli tvungen att graduera innan han far aka over atlanten och lira ;D
|
|
|
Post by Alexander on Mar 15, 2007 18:36:09 GMT 1
Stanford 1 8 74 274 .111 1 11 127 377 .083
1-8 är i mina ögon inte alls bra ?? sen att han hade turen att få chilla i california det är å andra sidan fett : D
När vi har en svensk in "the ole dirty south" då äre fet : )
|
|
|
Post by Rtt on Mar 25, 2007 0:07:28 GMT 1
Är jag hel fel ute eller har inte Ekeby Greys en kille som skulle kunna vara med och tävla? Vill minnas att han var pricksäcker. Helt rätt. killen är riktigt grym, något ny som QB, men är en naturbegåvning.
|
|
damir
Bänkvärmare
|
Post by damir on Mar 25, 2007 2:30:42 GMT 1
Jag håller med Rtt. Han har dock spelat bara en säsong, men inte sett någon utvecklas så bra som han har gjort! Mycket bra träffsäkerheten och mycket lugn i stressade situationer. Med bra träning och självdisciplin går han hela vägen. Sebastian Tuné heter han förresten!
|
|
|
Post by to Alexander on Mar 25, 2007 4:28:22 GMT 1
Jag tycker deras "strenght of schedule" ar ratt stabil anda.
BCS:
UCLA -25th OREGON - ARIZONA STATE - USC - 5th ( 4th in coaches poll ) ARIZONA - 55th OREGON STATE -22nd WASHINGTON - WASHINGTON STATE - CALIFORNIA -18th ( 14th in coaches poll )
Dirty south har en hel del NCAA skolor som skulle bli pruttade pa av vilket av dom lagen jag tidigare namde som helst. LSU ,FSU, TX, FORIDA ar tunga namn dock
|
|
|
Post by Qb killah on Mar 25, 2007 14:17:44 GMT 1
|
|
|
Post by no1sebbe on Mar 30, 2007 13:30:18 GMT 1
Tjena alla spekulanter! Detta är mina funderingar! Anders Hermondsson är klart given i j landslaget det bara r så och tror alla håller med mig om detta! Platserna bakom är lite oviss men följande anser jag: MiniMini Jenmert en kille att helt klart satsa på i längden jag tror han kommer ta över platsen som startande Qb de året anders går upp. Så för att bygga långsiktigt ska han med enligt mig. Den sista platsen i mina ögon är väldigt oviss men hörde folk snackade om Kostas, Jonas och förmodligen Zeb alla söder Qb:s, Jag vet inte så mycket om överiga sverige och andra Qb:s men utav dessa så är det utan tvekan Jonas jönsson, Jonas är överlägsen i Strenght and Size han är något att bygga på! Kostas är kort långsam men väldigt duktigt på läsaspel och option är någpt han verkligen KAN! Seb har inte där att göra han har spleat Qb i 1 år tror jag och är omogen i sitt spelsätt men han har ju också spelat ett år bara som Qb, han kommer utvecklas. Jonas har aldirg haft någon tränare så direkt, Kostas har haft lägga ner lite tid på en kille som är mer än ett huvud längre än den andra och säkert 70 kg starkare i bänk låter rimligt i mina ögon, Jonas spel uppfattning är oerhört bra för att vara så oerfaren som han egentlgien är! Detta är mina åskiter kom gärna och kontra!
|
|
|
Post by Alexander on Apr 3, 2007 17:29:14 GMT 1
Jag tycker deras "strenght of schedule" ar ratt stabil anda. BCS: UCLA -25th OREGON - ARIZONA STATE - USC - 5th ( 4th in coaches poll ) ARIZONA - 55th OREGON STATE -22nd WASHINGTON - WASHINGTON STATE - CALIFORNIA -18th ( 14th in coaches poll ) Dirty south har en hel del NCAA skolor som skulle bli pruttade pa av vilket av dom lagen jag tidigare namde som helst. LSU ,FSU, TX, FORIDA ar tunga namn dock Auburn? Arkansas? Miami? Alabama? Oklahoma? Tennese? Fotboll spelas in the dirty south baby ; )
|
|