|
Post by SKillad on Jan 4, 2007 20:59:44 GMT 1
Kan någon posta vilka som är kallade?
Jag har inte excel
|
|
|
Post by lista on Jan 4, 2007 22:18:02 GMT 1
QB's CJ Haraldson SMM Sean Cotton CC Anders Onseleus NSB WR's Hampus Persson LG Johan Ingerman LG Johan Ståhl CC Nick Elman AJ Oscar Dahlman SMM Joakim Vakk SMM Johan Larsson CC Fredrik Eklund LG Anders Hansén DIF Uffe Sigvardsson U86ers Christian Malm SMM RB's Kim Tallbi SMM David Jonsson SMM Per Björnehammar LG Mikael Öhman AJ Nicklas Lindström SMM Mathias Jangenäs AJ Noghor Jemide TRC Joakim Holm CC LB's Martin Kwarnmark SMM Kristoffer Blanck AJ Calle Ingerman CC Erik Fröstad SMM Dan Peterström NSB Niclas Backlund LG Martin Ulbrandt CC Kari Turpinen SMM DB's Rachid Belkacem SMM Peter Ehrnvall SMM Fredrik Haraldson SMM Henrik Hegardt SMM Philip Minja TRC Magnus Torén SMM Lamin Saho TRC Thomas Bodin U86 Ronald Biro SMM Patrik Rudsell LG TOTAL PLAYERS Coaches B.D. Kennedy Robert Johansson Patrik Lundqvist Calle Hagelind Leo Billgren Magnus Ericksson
|
|
|
Post by hmmm on Jan 4, 2007 22:40:44 GMT 1
vart är Ola Rugeland??? har dom inte kallat sveriges bästa LB efter CJ?
|
|
|
Post by LeoBillgren on Jan 4, 2007 23:06:32 GMT 1
Om jag minns rätt så är Ola utomlands och kan därför inte delta i lägret...
|
|
|
Post by madman56 on Jan 5, 2007 2:01:35 GMT 1
ajdå :/
|
|
|
Post by Huh on Jan 5, 2007 12:55:17 GMT 1
Bodin who? ?
|
|
|
Post by jem on Jan 5, 2007 13:00:34 GMT 1
spelade JEM i Moskva 2004
|
|
|
Post by illa on Jan 5, 2007 13:10:22 GMT 1
tycker i och för sig att det finns ett dåligt djup bland svenska corners, ett bar bra men sen faller det men att ha med spelare som kvlitets,ässigt är som T. bodin är illa för svenska landslaget, nu tycker jag varken bu eller bä om thomas men LL klass håller han inte och det är inte meningen att smutskasta honom på något sätt. annars ganska givna uttagningar, trodde att Jemide skulle spela LB som han gjorde på campet i somras...någon som vet varför ahn nu ska spela RB, eller snarare FB som jag tror han kommer få spela, han har väl svårt att slå sig in där bland Jangenäs och Lindström och speciellt Holm om han spelar FB....eller har jag fel?
|
|
|
Post by XXXL on Jan 5, 2007 13:13:39 GMT 1
Skill varför heter det skill när man samlar alla de små?
|
|
|
Post by Line on Jan 5, 2007 13:22:35 GMT 1
Alla vet att där det behövs mest skill är på linjerna ;D. Vem som helst kan springa fort och fånga en boll !
|
|
|
Post by Vart on Jan 5, 2007 13:40:01 GMT 1
Var är Olof Bjurström från CC
|
|
|
Post by svenne on Jan 5, 2007 17:20:25 GMT 1
Varför är inte Hyllén kallad som QB
|
|
|
Post by jupp on Jan 6, 2007 15:53:45 GMT 1
jemide har sadlat om till rb... atlet..
|
|
|
Post by EU on Jan 6, 2007 15:56:32 GMT 1
Har Sean Cotten svenskt pass numera eller? För det räcker väl inte med att bara vara neutraliserad?
|
|
|
Post by undrar on Jan 6, 2007 23:52:28 GMT 1
asså räcker det att man spelar i ett bra lag för att komma med eller? visst ett bra lag har nog en hel del bra spelare.... men att hela 6 db's kommer från SMM tycker jag är lite konstig för jag kan sätt hela min penga pung på att det finns minst 3 st att byta ut mot några från ett annat lag i SS eller vf inte t om div 1 och 2. Jag tycker det kollas alldeles för lite på individen när det plockas till landslag. Jag tycker det borde finnas mer film överhuvudtaget på matcher från åtminstonde div 1 och SS, lägg in statistik på div 1 OXÅ! och jobba bättre på att hitta rätt spelare. Se till att alla kollas ordentligt och att dem kollas med rätta ögon! ... och bara för att jag sett att det oftas frågas sånt här när nån är lite sur och negativ ( och förlåt att jag nu verkar sur och negativ ) MEN NEJ jag är ingen DB som inte kommit med... jag har inget att göra i Landslaget över huvudtaget men jag tycker det är synd att många unga talanger går miste om chansen pga att dem kanske spelar i ett sämre lag och att det inte finns tillräckligt med statistik och film och att lagcoachens ord inte räcker för att få med spelaren eller coachen inte ens nämner spelare av olika anledningar.
|
|