|
Post by davidr on Jul 26, 2006 23:49:48 GMT 1
det känns som om bronset är väldigt nära! båda lagen har förlorat 2 matcher, dem har inte haft nått att säga till om! det kanske beror på att motståndet vart riktigt hårt(har det ju med tyskland, men vet inget om det andra laget) eller att dem inte är vidare bra! tycker vilket fall som att sverige blir favoriter åå fan va skojj för dem om dem skulle få en medalj runt halsen... själv hade man velat vara med men fan jag vet hur det känns inför en viktigt match (sm-final 2005) åå det skulle var grymt för spelarna att få komma hem till respektive klubbar å visa upp en medalj! håller tummarna! klaes se till att bli mvp fan!
|
|
|
Post by Bc on Jul 27, 2006 2:58:24 GMT 1
du menar swe - ger/aus
|
|
|
Post by FB Dude on Jul 27, 2006 8:02:38 GMT 1
Nej, knappast. Australien är inte medi EM. Österrike, förkortning AUT, är dock med.
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Jul 27, 2006 8:33:29 GMT 1
blir bara fel på denna tråd. hehe aja vi spöar dem vem det än är vi möter så länge som vi spelar rätt QB och hampus har en bra dag. D måste steppa upp lite mera annars kan det gå åt helvete.
|
|
|
Post by FB Dude on Jul 27, 2006 14:37:19 GMT 1
Får hoppas det. Jag kommer iallafall till helgen! Dom säger att det kan bli regn, men det kan vi inte låta stoppa oss! Kom dit och stöd Sverige!!!!
|
|
|
Post by davidr on Jul 27, 2006 19:19:02 GMT 1
självklart! fan va dum jag e det är ju 2an i gruppen vi möter! så då menar jag tys/öst!! sorry
|
|
|
Post by Armstrong on Jul 27, 2006 22:36:05 GMT 1
såhär ser kommande matcherna ut... sveriges motståndare blir österrike, som förlorade mot tyskland med 21-25 efter att ha tappat så gott som allt i 4e quartern. jag tror att det blir en ruskigt svår match för sverige men hoppas självklart på vinst.. jag såg tyskland mot danmark och då var inte spelet särskilt övertygande egentligen. De drog på sig en mängd straff och deras qb kastade 3-4 INT... aja det återstår att se hur det går, heja sverige! Finland - Tjeckien , Ryssland - Danmark , Österrike - Sverige , Frankrike - Tyskland
|
|
|
Post by CALLE on Jul 30, 2006 12:51:12 GMT 1
20-0 TILL Ö-RIKARNA 1:A HALVLEK
|
|