|
Post by bullsinfo on Jul 23, 2006 15:25:34 GMT 1
Hörde i halvtid att Tyskarna såg lite heta ut.
Nån som var där?
|
|
|
Post by Bc on Jul 23, 2006 15:42:37 GMT 1
var ej där men resultatet hittade jag på EJC's hemsida 56-0 till tyskarna
|
|
|
Post by df on Jul 23, 2006 17:09:35 GMT 1
Tyskarna dominerade. Tjeckerna hade -6 i total yards.
|
|
|
Post by Sossen on Jul 23, 2006 17:27:52 GMT 1
Känns inte direkt oväntat att tyskarna är heta, de tar ju sporten på ett helt annat allvar än vad förmodligen alla andra länder i detta EM gör. De har bättre resurser och sporten är större i deras land vilket gör att de har mer spelare att leka med. Går säkert att jämföra vissa tyska lag med amerikanska collegelag. Så skulle Sverige spöa tyskland så är det en schyst merit. Tycker det är synd att man inte kan lyckas gällande något i det här sosselandet, tänk om det skulle satsas mer på sport.. finns faktiskt en hel del guldklimpar i Sverige. Blir till att släpa mig iväg till Sverige-Frankrike matchen imorgon.. hoppas det blir en bra match.
|
|
|
Post by Europsamstare on Jul 23, 2006 22:09:19 GMT 1
Nej, Sverige är ju inte mycket att ha. Riktigt pinsamt hur seniorlandslaget skämde ut sig de överlägsna tyckarna förra sommar......
|
|
|
Post by Veto on Jul 23, 2006 23:44:02 GMT 1
Inte för att jag gillar sossar men, fatta att Sverige är sjukt bra i idrott i förhållande till sin storlek (dvs folkmängd). Jämför tex antal olympiska medaljer per 1 miljon innevånare ska du se att vi är grymt högt upp.
- Vinter-OS senast... - 4 raka mästerskapskvalificeringar i rundboll - VM-guld ishockey - OS-guld ishockey - 48 mästerskapsmedaljer i friidrott sedan 1990 osv osv osv
Sluta gnäll!
Och som sagt, fråga grna Tysken om hur pinsamma vårt seniorlandslag är LOL!
|
|
|
Post by fischelbyxa on Jul 24, 2006 14:42:49 GMT 1
Inte för att jag gillar sossar men, fatta att Sverige är sjukt bra i idrott i förhållande till sin storlek (dvs folkmängd). OK, off topic, men vad har detta med sossar att göra?
|
|
|
Post by again on Jul 26, 2006 11:49:12 GMT 1
Nej, Sverige är ju inte mycket att ha. Riktigt pinsamt hur seniorlandslaget skämde ut sig de överlägsna tyckarna förra sommar...... Vilket jävla tjat, grattis hörru. Det är 2006.
|
|