|
Post by a on Jul 23, 2006 17:43:42 GMT 1
Jenmer har en jävla talang, att hans farsa skulle ha startat honom för att det är hans son?? löjligaste jag hört i hela mitt liv. det enda han behöver är lite mer styrka. resten finns verkligen hos honom.
|
|
|
Post by trc svar on Jul 23, 2006 18:03:35 GMT 1
Jenmer har en jävla talang, att hans farsa skulle ha startat honom för att det är hans son?? löjligaste jag hört i hela mitt liv. det enda han behöver är lite mer styrka. resten finns verkligen hos honom. kan mycket väl vara så, men han spelade inte bra mot ryssen... Och om det är styrkan som fattas så får han väl lyfta lite mer
|
|
|
Post by asdf on Jul 23, 2006 22:28:49 GMT 1
jenmert är en bra qb jag var på matchen och ja såg han aldrig kasta för kort?? därimot för långt för att wr sluta springa(vid vissa tillfällen)..... det är inte wr som ska anpassa sig utan qbn måste läsa wr och cb... kanske har det med nerver att göra.... men i sånna fall från de nya i landslaget.... jenmert har spelat i landslaget förut..
Och det där med far och son lägg ner det asså... Om det skulle vara så skulle alla tyresös spelare starta!! eller??
|
|
|
Post by arqwer on Jul 23, 2006 22:46:15 GMT 1
nej bara hans söner...
|
|
|
Post by Apelskog on Jul 24, 2006 2:16:45 GMT 1
De va ett jävla tjat om tjulle. Varför tar ni inte tillfället i akt och går ner på planen efter matchen och säger till Janne Jenmert det ni skriver? Eller till tjulle kanske? Det är lätt att gömma sig bakom ett par bokstäver. Då kan man ju snacka skit om vem som helst eller hur?
#1 Tyresö
|
|
|
Post by hmm on Jul 24, 2006 8:59:15 GMT 1
han kanske inte har haft en sådan bra QB bakom sig förut som kunde steppa in när som helts och han kanske blev lite nervös över att förlora sin starting position. det är fullt möjligt håller med Anders Onselius vi borde inte klaga på de som gjorde dåligt ifrån sig utan vara glada över dem som gjorde bra ifrån sig och såg till att vi vann matchen. för vi vann den ju. nu gäller det bara att slå frankrike idag vilket vi borde göra.
|
|
|
Post by Ingen sugare on Jul 24, 2006 8:59:39 GMT 1
Att gå ner och snacka med JJ , smart idé !!!! är man intresserad av bollså fattar man säkert att det är bäst att knipa igen. Det är lättare att inte säga något eller att vara en "sugare" för att få vara med.
|
|