|
Post by Biljetter on Jul 5, 2006 11:14:44 GMT 1
Hur ligger det till med biljetterna till J-EM? Går det att köpa direkt i entrén vid zinken eller måste man förhandsboka?.. tacksam för svar
|
|
|
Post by Frlder on Jul 5, 2006 11:30:20 GMT 1
När ändå någon svara på frågan ovan, kanske denna kan svara på vad biljetterna till varje match kostar om man skall köpa vid grinden? Tacksam för svar
|
|
|
Post by Roos kopia on Jul 5, 2006 14:17:35 GMT 1
|
|
|
Post by Danne on Jul 5, 2006 15:01:13 GMT 1
Jo att veckopriset är 600 spänn visste man, men vad kostar det att köpa biljett i grinden till enstaka matcher? Jag tror att det är många släktigar och vänner som bara vill se Sveriges matcher, och för långväga resande så kanske man bara kan gå på en match.
|
|
|
Post by calle on Jul 5, 2006 16:56:59 GMT 1
nån som vet om tyson kommer vara där med twuns equipment
|
|
|
Post by tyson on Jul 6, 2006 12:01:41 GMT 1
kanske med twins...
|
|
|
Post by Barnet on Jul 6, 2006 17:15:34 GMT 1
HAN KOMMER MED HELA BILEN FULL MED UTRUSTNING
|
|
|
Post by agurk on Jul 8, 2006 17:02:26 GMT 1
Jo att veckopriset är 600 spänn visste man, men vad kostar det att köpa biljett i grinden till enstaka matcher? Jag tror att det är många släktigar och vänner som bara vill se Sveriges matcher, och för långväga resande så kanske man bara kan gå på en match. Fortfarande ingen som lyckats få tag på denna information? På den officiella sajten finns ju ingen som helst biljettinfo förutom förköpet av veckobiljetter. Jag kanske bara inte förstår, men att enbart släppa veckobiljetter verkar vara hål i huvet. GAAAH!
|
|
|
Post by puss on Jul 13, 2006 14:57:56 GMT 1
Saxat från ticnet.se
Biljetter till: EJC2006 (22-30/7) Zinkensdamms IP, Stockholm Junior EM i Amerikansk Fotboll avgörs på Zinkensdamm i Stockholm. Nu kan man köpa en veckobiljett som gäller för alla matcher. Biljetter till enstaka matcher säljs endast i biljettluckan samma dag.
Oklart vad priset är dock, men det kan vara så att en lös biljett kostar 300 kr. Vilket jag tycker är relativt dyrt ?... Men sporten är ju så pass liten i Sverige så de behöver väl pengarna för att gå runt, eller så vill de att man ska köpa veckobiljett.
|
|
|
Post by puss on Jul 13, 2006 15:00:17 GMT 1
Fick svar från killen som organiserar det hela nu och han sa såhär:
Det kommer självklart att finnas lösa biljetter vid kassan i entrén. Priset på dessa är 50:- för sittplats (Om det finns några kvar) och 30:- för ståplats.
Mvh Mikael Roos
|
|