|
Post by Dessezar the SuperStar on Jul 3, 2006 16:44:42 GMT 1
nu e dom 45 EM spelarena uppe, vad tycks? d ser nästan perfekt ut
|
|
|
Post by Vince Lombardi on Jul 3, 2006 18:12:45 GMT 1
Som en av de största igenom tiderna sa: "Wining isn't everything, it's the only thing" V.Lombardi
|
|
|
Post by rbs on Jul 3, 2006 18:40:25 GMT 1
bara 3 rbs?
|
|
|
Post by fartblind on Jul 3, 2006 20:43:12 GMT 1
3 RB;s som alla kan rädda dagen vill jag lova.
|
|
|
Post by snlla on Jul 3, 2006 21:32:27 GMT 1
kan nån lägga upp listan här snälla!!!!!!!!
|
|
|
Post by bulls60 on Jul 3, 2006 21:48:12 GMT 1
|
|
|
Post by undrande on Jul 3, 2006 22:20:21 GMT 1
var är inte JP uttagen är han skadad?
|
|
|
Post by snlla on Jul 3, 2006 22:25:26 GMT 1
bulls60 jag är inte lat jag kan inte få upp den har dålig data här jag e just nu! kan inte du lägga upp här snälla tack, ps om du inte e lat vill säga! ahaha skoja tack på förhand
|
|
|
Post by gissande on Jul 3, 2006 22:27:23 GMT 1
Har för mej att han skulle till highschool
|
|
|
Post by trgfnse on Jul 3, 2006 23:47:13 GMT 1
3 RB;s som alla kan rädda dagen vill jag lova. en som kan rädda max två
|
|
|
Post by snlla on Jul 3, 2006 23:55:59 GMT 1
kan inte nån kopiera listan hit till sidan för jag kan inte öppna den länken... hade varit grymt shysst!
|
|
|
Post by bl on Jul 4, 2006 0:32:53 GMT 1
3 RB;s som alla kan rädda dagen vill jag lova. en som kan rädda max två Två av dom är nog bland dom kvickaste i landet samtidigt som vi har allround liraren hampus .. kommer bli bra det här
|
|
|
Post by Na on Jul 4, 2006 8:36:06 GMT 1
Quarterbacks: 4 Meddelas efter söndagens QB camp
Wide receivers/tight ends, 12 st Johan Ingerman, LG Nick Elman, AJ Christian Nielsen, TRC Anders Hansén, DIF Jimmie Apelskog, TRC Joachim Vakk, SMM Joakim Holm, CC Jonas Moss, JR Örjan Glas-Wallin, JR Fredrik Eklund, LG Johan Larsson, CC Philip Wentz, SMM
Runningbacks, 8 st Nicklas Lindström, SMM Mathias Jangenäs, AJ Marcus Seger, CC David Jonsson, SMM Per Björnehammar, LG Mats Rüdén, AJ Mikael Öhman, AJ Johan Lindqvist, SMM
O-line, 14 st Magnus Dahlin, CW Michael Löhr, SMM Thomas Löhr, SMM Erik Ahlberg, SMM Martin Falk, CC Daniel Holmgren, CC Daniel Andersson SMM Kristian Borg, TRC Thomas Falkelind, JR Christer Roos, JR Daniel Cajhagen, LG Daniel Thörsman, LG Calle Bäckström, SMM August Eriksson, AJ
D-line, 10 st Per Rindberg, CC Ola Schöön Abdel Mainou Seidou, AJ Fredrik Vikberg, CC Erik Håkansson, CW Jonas Coleman, SMM Johan Bergholm, TRC Kenth Rydberg, TRC Jörgen Olofsson, JR Ali Rouass, JR
Lb, 10 st Ola Rugeland, SMM Martin Kwarnmark, SMM Kristoffer Blanck, AJ Calle Ingerman, CC Betim Hyseni, LG Dan Peterström, STU Noghor Jemide, TRC Niclas Backlund, LG Erik Fröstad, SMM Christian Löfgren, LG
Db, 10 st Fredrik Haraldson, SMM Rachid Belkacem, SMM Magnus Torén, SMM Olof Bjurström, CC Saidal Sadigi, LG Petter Ehrnvall, SMM Patrik Rudfell, LG Lamin Saho, TRC Carl Djurhed, GRD Christian Persson, LG
Kickers, 2 st Jens Alnervik, SMM Joakim Carlsson, AJ
|
|
t630
Backup
|
Post by t630 on Jul 4, 2006 8:46:27 GMT 1
Nu var ju denna lista för seniorlägret som ska vara i helgen - diskussionen här rör väl juniorerna ?
|
|
t630
Backup
|
Post by t630 on Jul 4, 2006 8:51:55 GMT 1
Kallade Spelare JEM 2006 (45) # Namn Position Klubb 1 Daniel Johansson DB Jämtland Republicans 2 Birk Granberg DB Tyresö Royal Crowns 3 Peder Jungstedt DB Solna Täby United 4 Marlon Ahlm DB Solna Täby United 5 Dennis Vang DB Ystad Rockets 6 Robert Bakke-King DB Jämtland Republicans 7 Simon Keanius DB Kristianstad C4 Lions 8 Philip Minja DB Tyresö Royal Crowns 9 Klaes Petersson DL Göteborg Marvels 10 Olof Flemström DL Jämtland Republicans 11 Jakob Söderström DL Uppsala 86:ers 12 Viktor Tunberg DL Stockholm Mean Machines 13 Kenneth Frykler DL Solna Täby United 14 Viktor Hagman DL Tyresö Royal Crowns 15 Jens Carlsson DL Tyresö Royal Crowns 16 Edward Karlsson DL Solna Täby United 17 Robel Efrem K Stockholm Mean Machines 18 Christen Montclair LB Carlstad Crusaders 19 Serdar Sunay LB Ekeby Greys 20 Viktor Lejon LB Gävle Red Devils 21 Conny Molander LB Solna Täby United 22 Viktor Jernstedt LB Solna Täby United 23 Peter Andersson LB Västerås Rodeers 24 Linus Larsson OL Gävle Red Devils 25 Robin Lindgren OL Jämtland Republicans 26 Robin Manning OL Limhamn Griffins 27 Rikard Hellgren OL Norrköping Panthers 28 Olle Norberg OL Stockholm Mean Machines 29 Pablo Valenzuela OL Tyresö Royal Crowns 30 Dennis Bryntesson OL Tyresö Royal Crowns 31 Björn Norlin OL Tyresö Royal Crowns 32 Erik Karlsson OL Örebro Black Knights 33 Michel Jenmert QB Tyresö Royal Crowns 34 Anders Hermodsson QB Solna Täby United 35 Tim Koleszar Olsson RB Limhamn Griffins 36 Hampus Hellermark RB Solna Täby United 37 Daniel Idenfors RB Westerbotten Huskies 38 Joakim Carlsson WR Arlanda Jets 39 Andreas Neroth WR Limhamn Griffins 40 Simon Ahlmgren WR Solna Täby United 41 Andreas Lindh von Vogelsang WR Tyresö Royal Crowns 42 Jimmie SvenningssonWR Tyresö Royal Crowns 43 Sebastian Jonsson WR Tyresö Royal Crowns 44 Zeb Sollare WR Tyresö Royal Crowns 45 Jesper Hermodsson WR Solna Täby United
|
|