|
Post by Jan Jenmert on Jan 10, 2006 17:15:04 GMT 1
Juniorlandslags forum Hej, I vår ambition att förse information juniorlandslagsaktuella spelare runt om i vårt land har vi skapat ett Internetbaserat forum. Detta forum är till för de spelare och ledare som för tillfället är aktuella inom juniorlandslaget. Forumet innehåller information från vår kommande verksamhet och även en effektiv kommunikationsplattform (intranät). Uppmaning & Kallelse Här kommer en uppmaning till befintlig NM trupp 2005 (de spelare som var uttagna till Junior NM i Tyresö, hösten 2005) att kontakta mig för inloggnings koder. Det är av yttersta vikt att alla NM spelare påbörjar sin registrering så fort som möjligt. Hur gör jag? Börja med att kontakta mig på, jan.jenmert@amerikanskfotboll.com , så kommer jag att skicka information och koder till dig. När du väl har registrerat Dig kommer jag aktivera dig och sedan är det fritt fram att besöka forumet och dess innehåll. Var finns forumet? Forumet ligger på SAFF hemsida under rubriken landslag och heter, Sida för J-landslagsspelare. Här är adressen, www.amerikanskfotboll.com/jlinfo/default.asp?alternativ=231239834 Väl mött, Jan Jenmert Svenska Juniorlandslaget
|
|
|
Post by eller on Jan 10, 2006 19:37:57 GMT 1
|
|
|
Post by Undrar on Feb 7, 2006 21:30:18 GMT 1
Kära J-landslags HC.
Kan du förklara för mig vad ett fysiologiläger är??
Bästa hälsningar...
Dumbo
|
|
|
Post by vilcolm on Feb 7, 2006 23:22:31 GMT 1
kära J-landslag HC. är det så att om man inte var med i nm så får man inte spela em?
|
|
|
Post by af on Feb 7, 2006 23:28:49 GMT 1
det kommer vara ett till uttagningsläger så att alla som är tillräkligt bra får chansen
|
|
|
Post by Dumbo on Feb 8, 2006 16:49:16 GMT 1
Käre "Undrar", Var står det om ett "fysiologiläger" ? Om det står på forumet för Juniorlandslaget, så borde du väl ställa frågan där och inte här, eller...??
|
|
|
Post by Vdds on Feb 14, 2006 9:02:44 GMT 1
Mycket bra av den nya stabben att arrangera dessa öppna träffar. Här har spelare som kämpat o haft JL sommål chansen o visa upp sig trotts de inte blivit kallade till tidigare uttagningar. Tummen upp för Jenmert =D
|
|