|
Post by futbul on Dec 5, 2005 20:57:08 GMT 1
jag vetefan vad vissa pratar om men jag har spelat för Coach Jan Jemnert flera år nu, och att han skulle lära ut fula knep är bara nonsens... så snälla sitt inte och prata en massa strunt om saker ni inte vet något om! rykten sprids lätt märker jag...
|
|
|
Post by ollade on Dec 7, 2005 0:57:38 GMT 1
äh, det är väl bara nån som blivit strupen av strup-oskar eller ful-borg i Tyresö, och sen börjar man gråta, och har mardrömmar, och när man vaknar morgonen efter och har lite ont i strupen så går man och sätter sig på TD-forumet och säger att folk är jättedumma, men efter ett tag så inser man faktiskt att man är för dålig att spela i ett landslag.
|
|
|
Post by Precis on Dec 7, 2005 15:31:13 GMT 1
Ollade, jag håller med dig helt och hållet! Det är precis som alla veklingar i hockey som går av isen efter att ha fått ögat utpetat av någons klubba... och till råga på allt brukar den som har slagit upp klubban i ansiktet på någon annan få minst fem minuter i utvisningsbåset eller rent av matchstraff! Snacka om orättvist!
|
|
|
Post by PappaD on Dec 7, 2005 22:24:27 GMT 1
Det är nog när de inser att de är för dåliga stryptagen kommer fram! äh, det är väl bara nån som blivit strupen av strup-oskar eller ful-borg i Tyresö, och sen börjar man gråta, och har mardrömmar, och när man vaknar morgonen efter och har lite ont i strupen så går man och sätter sig på TD-forumet och säger att folk är jättedumma, men efter ett tag så inser man faktiskt att man är för dålig att spela i ett landslag.
|
|
|
Post by August Eriksson on Dec 7, 2005 22:53:22 GMT 1
Höj nivån lite i denhär tråden. Den handlar om J-landslagsuttagningar och inte diverse fulknep eller skitsnack.
|
|
|
Post by Tomas Bodin on Dec 26, 2005 0:19:31 GMT 1
Jag tror garanterat på nya utagningar då folket som var i form till NM i vissa fall inte är folket som är det till EM. Det finns fler förmågor som är på väg och dessa måste ses.
|
|
|
Post by undraaaawr on Jan 3, 2006 21:11:55 GMT 1
Angående de kommande uttagningarna så undrar jag ifall inte Coacherna är intreserade av att spana in främst de lag som vunnit de olika serierna eller DM slutspelen så som båda lagen i Norra då för där var ju bara två lag o stockholm är ju fullt av tallanger men liksom kolla U-19 södra Varför inte spana in Halmstad o Carlshamns Spelarna. Det är ju trotts allt den största serien efter Stockholm.
|
|
|
Post by spelare on Jan 3, 2006 21:22:22 GMT 1
superserien har färre lag än ettan, ändå finns det fler bra spelare där...
|
|
|
Post by Nyfiken on Jun 26, 2006 16:56:37 GMT 1
Rykten går att 75-mannatruppen skall släppas i dag. Är det någon som vet när. Den 26/6 har man hört, så dom har ju till 23.59.59 på sig. ;D
|
|