|
Post by guest on Nov 3, 2005 12:49:12 GMT 1
Kommer det att komma fler j-landslagsutagningar till em eller kommer det att vara samma trupp osm spelade nordiska mästerskapen. i så fall om det blir fler utagningar när komer dessa att vara???
|
|
|
Post by svar on Nov 3, 2005 14:02:02 GMT 1
har de ersatt hela staben så kommer de nog utvärdera alla spelare igen
|
|
|
Post by hmmm on Nov 3, 2005 14:25:15 GMT 1
Nu när chris och company var så inkompetenta så har dom väl gjort bort sig när dom tog ut spelare också? Fast dom 9 från Tyresö var såklart rätt att ta ut. Jag tycker det är dåligt att inte alla spelare och tränare kommer från Tyresö.
|
|
|
Post by guest on Nov 3, 2005 14:34:50 GMT 1
Varför just från tyresö. finns många duktiga spelare som inte spelar i tyresö. mne det borde ju bli någon utagning till iaf...
|
|
|
Post by Haha on Nov 3, 2005 15:28:02 GMT 1
Tror att någon behöver en lektion i sarkasm....
|
|
|
Post by saw sokapetisk on Nov 7, 2005 19:26:57 GMT 1
bahh landslaget behöver väl ingen uttagning... nu när man kan ta folk från tyresö...
|
|
|
Post by guest on Nov 7, 2005 19:34:24 GMT 1
ja just det ...in med hela tyresö HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
|
|
|
Post by OG on Nov 7, 2005 20:12:07 GMT 1
Hallå killar(tjejer) Det ända som gäller är att visa sig på match inte bara spelmässigt utan ochså spela rent vara en ledare och visa god spelförståelse. Träna hårdare nu under offseason och kom tillbaka i vår. Visa att ni är duktiga och vips ni blir garanterat uttagna till JL. På min tid funderades det inte särskilt mycket vem som blev uttagen utan det var bara att köra,men jag kan garantera er att ingen kommer att bli utagen genom at gnälla på nån i staben eller andra spelare, på detta forum.
|
|
|
Post by saw sokapetiskt on Nov 8, 2005 13:47:33 GMT 1
tur att man redan har kört sin vända då...
|
|
|
Post by jo men visst on Nov 8, 2005 19:05:10 GMT 1
Hallå killar(tjejer) Det ända som gäller är att visa sig på match inte bara spelmässigt utan ochså spela rent vara en ledare och visa god spelförståelse. Träna hårdare nu under offseason och kom tillbaka i vår. Visa att ni är duktiga och vips ni blir garanterat uttagna till JL. På min tid funderades det inte särskilt mycket vem som blev uttagen utan det var bara att köra,men jag kan garantera er att ingen kommer att bli utagen genom at gnälla på nån i staben eller andra spelare, på detta forum. Hmm... sedan när har Jenmert tyckt att man ska spela rent? Vi snackar alltså om killen som de facto lär ut fula knep som är svåra för domarna att se (stryptag, etc.) och inte vill att någon ur det egna laget ska hjälpa en skadad motståndare!
|
|
Spelare i annat lag n TRC
Guest
|
Post by Spelare i annat lag n TRC on Nov 9, 2005 7:15:15 GMT 1
Jo men visst - snälla .......lägg ner skitsnacket..........
|
|
|
Post by Ooba on Nov 9, 2005 8:43:12 GMT 1
Hmm... sedan när har Jenmert tyckt att man ska spela rent? Vi snackar alltså om killen som de facto lär ut fula knep som är svåra för domarna att se (stryptag, etc.) och inte vill att någon ur det egna laget ska hjälpa en skadad motståndare! Det gäller väl inte bara Jenmert utan många JLL coacher? Jag fick på min tid lär mig bra sätt att råka glida upp med handen mot strupen och annat mys. Under vilken stab det var tycker jag inte är speciellt viktigt. Men mentaliteten är nog densamma bland de flesta staber känns det som.
|
|
|
Post by Dong on Nov 9, 2005 21:10:04 GMT 1
Du/ni kan inte ha varit särskilt bra. Med tanke på att det var det "viktigaste" ni minns, även om det är tveksamt varför eller om det har "lärts" ut. Knappast på nått spelarmöte iallafall.
|
|
|
Post by asd on Nov 10, 2005 11:59:59 GMT 1
BTW, vem har sagt att klämma åt strupen är fult, en del av spelet, att däremot försöka vrida av någons fot efter ett spel är fult, men om man skulle glida upp mot strupen under ett spel och klämma till så att han knappt kan andas efteråt, det är inte fult..
|
|
|
Post by Ooba on Nov 11, 2005 14:16:39 GMT 1
Du/ni kan inte ha varit särskilt bra. Med tanke på att det var det "viktigaste" ni minns, även om det är tveksamt varför eller om det har "lärts" ut. Knappast på nått spelarmöte iallafall. Eller så är man smartare än dig och lyssnar på coacherna när de berättar saker och ger tips? Det får vi nog aldrig veta.
|
|