|
Post by Marc on May 24, 2005 13:55:57 GMT 1
Är det någon som vet när J-Landslags uttagningen äger rum? När och vart? Tack på Förhand. MVH Marc
|
|
|
Post by Tjoho on May 24, 2005 15:11:43 GMT 1
Det är vid samma tidpunkt som senior EM (tror jag) o borde vara nere vid malmö.
|
|
|
Post by skane on May 30, 2005 15:16:09 GMT 1
kommer det att finnans några skåningar på juniorlandslagets utagning i sommar..... har hört att det ska finnas bra spelare från limhamn och kristianstad
|
|
|
Post by CopyPaste on Jun 23, 2005 22:14:58 GMT 1
Ni som tror ni är aktuella, se till att vara tillgängliga när det är dags för camp. Kallelser kommer.
----------------------------------------------------------------------
UTTAGNINGSLÄGER
Den 26-27/7 kommer Juniorlandslaget att ha sitt uttagningsläger. Vi kommer att kalla ca 70 spelare. Vår målsättning har varit att kunna gå med denna info i god tid och på detta sätt ge spelare en chans att planera sina semestrar etc. Lägret kommer att ligga i anslutning till senior EM då vi tror att många vill kombinera läger med att sedan åka och heja på vårt seniorlandslag under EM på hemmaplan. Vi har också endel praktiska detaljer att vinna på detta.
Arbetet med att hitta spelare till vårt juniorlandslag har redan börjat. Ni som är klubbcoacher kommer att ha kontakt med en av våra landslagscoacher och tillsammans med dem ta ut de bästa spelarna i landet. Eftersom vi endast har ett uttagningsläger under året är det av absolut största vikt att alla som har ambition att ta en plats kommer.
Övrig information om upplägg och annat hänvisar jag till tidigare dokument som finns på SAFFs hemsida. Ni kan alltid kontakta mig eller någon av de andra coacherna om ni har frågor.
Christian Larsson Förbundskapten Juniorlandslaget Sverige Mobil. 0705-616363 christian35.larsson@telia.com
Tränarstab juniorlandslaget
HC/OC Christian Larsson. Carlstad QB/WR Leo Billgen. Solna QB/WR Mattias Holmgren. KTH/Djurgården. OL Per Axelsson. Avesta. RB Daniel Gustafsson. Carlskrona. DC Andreas Wennberg. Jönköping DL Janne Björklund. Carlstad. LB Per Fridberg. Carlstad. DB Johan Andersson. Sundsvall. Head GA Jonas Mogensen. Carlstad
|
|