|
Post by Surfer Dude on Apr 6, 2006 22:48:57 GMT 1
Jag tror de bästa lagen i sverige är........
1 Tyresö 2 STU Bulls 3 Jämtland 4 Carlstad 5 Limhamn 6 SMM 7 Göteborg 8 Arlanda
Tråkigt att Gävle inte är med i år. Kul att man spelar final när det är bra årstid för fotboll. Tror det gynnar lagen från stockholm som kan passa. Tyresö hade nog haft 2 gld om dom inte behövt spela slutspel i minusgrader eller regn på tvärsen....
|
|
|
Post by eeeh on Apr 7, 2006 0:09:22 GMT 1
När skulle tyresö vunnit då?
Dom har varit i final två gånger, ena gången bögstryk (45-0), andra gången klar förlorare (32-14). Skulle vara senaste året, om dom hade slått gefle i semi.
Det blir en
|
|
|
Post by D Sandberg on Apr 7, 2006 10:37:36 GMT 1
Slagit inte slått! Jag tror han menar att Tyresö, och alla andra passande lag, missgynnas av att finalen alltid spelats i november. Det är så svårt att passa då. Stackars stackars stackars Tyresö.
|
|
|
Post by aaah on Apr 7, 2006 12:14:14 GMT 1
Jo, dom kanske missgynnas, men även om de va 35+ med palmer och bikinibrudar på sidlinjen skulle dom fortfarande inte vunnit
|
|
|
Post by Guest on Apr 7, 2006 13:25:00 GMT 1
Jag tror att det kommer stå mellan Tyresö och STU Bulls
|
|
|
Post by STUre on Apr 7, 2006 16:23:37 GMT 1
Bullish på Bulls!
|
|
|
Post by Just wondering on Apr 22, 2006 17:08:09 GMT 1
Om TRC har i stort sätt samma trupp som förra året så kommer dem enkelt vinna. Gävle vs. TRC har varit grymt jämna matcher och nu när Gävle är borta så är det ingen tvekan om vem som vinner.
|
|
|
Post by STU on Apr 23, 2006 21:15:29 GMT 1
Om TRC har i stort sätt samma trupp som förra året så kommer dem enkelt vinna. Gävle vs. TRC har varit grymt jämna matcher och nu när Gävle är borta så är det ingen tvekan om vem som vinner. Tyresö tappar en del tongivande 86:or: Anfall: -Jimmie Apelskog -Luis Hallner -Karl Holfve -Alexander Nielsen -Christian Nielsen -Anders Hollqvist Försvar: -Akis Avramidis -William Lundberg -Victor Lundqvist -Daniel Oliviusson -Lamin Saho Men de har kvar en stark stomme av 87:or och fyller på med 89:or underfifrån, så de blir nog en hård och rolig motståndare i år. Väl mött på planen!
|
|
|
Post by AJ on Apr 25, 2006 23:19:27 GMT 1
folk pratar om tyresö hela tiden.... nånting måste det vara.... är ni nervösa?? över att möta dem?
|
|