Victor Matulessy Ericsson
Guest
|
Post by Victor Matulessy Ericsson on Mar 8, 2006 17:17:27 GMT 1
hej jag undrar om det är så att det är någon mer än jag som hänger på det här forumet som har fått ett brev från team reebok om ett uttagningsläger i darmstadt i tyskland där 77 spelare från hela europa ska tas ut till ett lag och möta ett amerikanskt "navy" lag
|
|
Killen med ALLT lite till
Guest
|
Post by Killen med ALLT lite till on Mar 8, 2006 18:03:22 GMT 1
haha!
Nej, men jag fick erbjudande från Team Nike... tackade dock vänligt men bestämmt NEJ, då jag precis skrivit under ett 3års kontrakt med Team Under Armour.
Lycka till!
|
|
|
Post by The Man on Mar 8, 2006 18:28:28 GMT 1
Jag fick ett från team Leijon vi ska möta Army på den nya Jofa stadion i Lyksele
|
|
|
Post by allvetaren on Mar 9, 2006 0:01:55 GMT 1
för er som inte visste det så är team reebok det nya namnet på team europe och det är väldigt stort att få en inbjudan dit (dom heter så för att dom blivit köpta av reebok) så ni som kommer och försöker göra narr av victor kan ju annars bara beundra istället
|
|
|
Post by elias kvarning on Mar 9, 2006 0:12:23 GMT 1
alla som gör narr av viktor för att han söker info om de kan komma till mig med sina invändningar elias kvarning swedenborgs gatan 18 0736308144
|
|
Victor Matulessy Ericsson
Guest
|
Post by Victor Matulessy Ericsson on Mar 9, 2006 0:15:08 GMT 1
that's my brotha:)
|
|
|
Post by LOL on Mar 9, 2006 0:55:06 GMT 1
Vilka tider kan man ringa?
|
|
|
Post by var on Mar 9, 2006 1:18:23 GMT 1
swedenborgsgatan i vilken stad?
|
|
HERREN JESUS KRISTUS
Guest
|
Post by HERREN JESUS KRISTUS on Mar 9, 2006 2:11:55 GMT 1
Posted by LOL on Today at 12:55am Vilka tider kan man ringa? Posted by var on Today at 1:18am swedenborgsgatan i vilken stad?
nuts asså seriöst ere bara peewee som hänger på den här sidan lr ni fattar väl att det handlar om att man kanske ska akta sin mun när dt gäller sånt här snubben e ju för fan en av dom bästa i europa så om ni inte bräcker han på planen försök inte med det framför skärmen era dumma j*vlar
|
|
|
Post by D Sandberg on Mar 9, 2006 10:00:33 GMT 1
Men vadå? Har ni inte bott i Sverige tidigare? Eller för den delen spelat am fotboll i Sverige tidigare? Det är fult att vara bra, speciellt att säga att man själv är bra. Jag menar, folk skrattar ju åt Ola Kimrin också trots det faktum att han spelat NFL! HALLÅ!?!?! RINGER EN KLOCKA!!??
|
|
|
Post by allvetaren 2 on Mar 9, 2006 10:28:30 GMT 1
och för er som inte visste det så är team reebok redan ett dött projekt. Det kommer aldrig att uppstå något team europe igen.
|
|
|
Post by aaaaaa on Mar 9, 2006 12:45:38 GMT 1
hur vet du det?
|
|
|
Post by elias on Mar 9, 2006 14:15:35 GMT 1
Det är så synd att folk ska klanka ner på andra som de går bra för...tråkigt att avundsjuka ska tiga högre än vad sporten gör hos vissa, de e sånna som ni som förhindrar utvecklingen. Var glad istället för att det är en svensk 16 åring som platsar i team RBK och har förmodligen en stor chans att ta sig vidare därifrån. så snälla väx upp
|
|
|
Post by LOL on Mar 10, 2006 1:02:09 GMT 1
Ibland är det lite svårt att förstå om man är en tuff DB.... Jag har inte sagt att det är dåligt att nån är bra nog för team europe. Tvärtom - Grattis alla som får åka. Har kompisar som varit med och det var enjättebra chans att synas och få chans till stipendium i USA. Men att skriva sitt telefonnummer och be alla som skriver sånt man inte gillar att ringa är supertöntigt. Ingen är rädd för dig, Elias. Om du nu trodde det. Vad ville du ha sagt med ditt inlägg?
|
|
|
Post by rookie on Mar 20, 2006 21:23:21 GMT 1
Men vilka årskuller gäller detta ?? kan man inte sj kontakta de lr ? M v H Rookie
|
|