|
Post by The South on Jan 30, 2006 13:55:13 GMT 1
nar tankte carlstads U-16 delta i seriespelet igen? och hur gar det med skol turneringarna....
|
|
|
Post by cc on Jan 30, 2006 14:03:47 GMT 1
Carlstad har en egen u16 serie som funkar utmärkt, de lär nog inte delta i saffs seriespel den närmaste tiden...
|
|
|
Post by Guest on Jan 31, 2006 18:22:21 GMT 1
fan va surt om de nu e så jävla bra där i karlstad så kan de väl iaf ställa upp vart tredje år å visa resten av sverige hur man spelar boll??
|
|
|
Post by The south on Feb 1, 2006 11:31:59 GMT 1
tror att carlstad har mycket att ta igen, de forlorade sin "storhets" tid i u-16 efter 2002... men det e kul att intresset e sa stort i carlstads omradet att man kan ha egen serie...
|
|
|
Post by SM on Feb 3, 2006 7:38:53 GMT 1
Om Carlstad har en egen serie kan den då inte sanktioneras av SAFF eller något liknande så att vinnaren i serien iallafall kan vara med i ett SM-slutspel.
|
|
|
Post by Johan on Feb 3, 2006 8:01:30 GMT 1
Jag har hört rykten om att Karlstad kommer fortsätta med sin egna serie men även ställa upp med ett representationslag i SAFFs serie. Tror att de inte har några problem att hävda sig slog ganska många lag under sommare i olika turneringar, bla Predators som var SM tvåa och jag vet att de gav Solna en ordentlig match när de hade läger ihop på våren. Sen vet man ju i och försig inte vilka som tappas till u19 osv men det bör ändå vara ett slagkraftigt lag.
|
|
|
Post by gratisplats on Feb 3, 2006 12:19:59 GMT 1
Om Carlstad har en egen serie kan den då inte sanktioneras av SAFF eller något liknande så att vinnaren i serien iallafall kan vara med i ett SM-slutspel. Ska då Carlstad få en gratisplats som kommer att missgynna resten av Sverige då det endast finns ett visst antal platser i ett slutspel? De kanske alltid ska representera VSAFF så att inget annat lag får möjligheten att spela slutspel. Säkert mycket populärt!!!
|
|
|
Post by Woo on Feb 3, 2006 12:36:18 GMT 1
Om Carlstad har en egen serie kan den då inte sanktioneras av SAFF eller något liknande så att vinnaren i serien iallafall kan vara med i ett SM-slutspel. Ska då Carlstad få en gratisplats som kommer att missgynna resten av Sverige då det endast finns ett visst antal platser i ett slutspel? De kanske alltid ska representera VSAFF så att inget annat lag får möjligheten att spela slutspel. Säkert mycket populärt!!! Mycket bra ide tycker jag. Så gör vi! ;D
|
|
|
Post by The south on Feb 3, 2006 13:19:05 GMT 1
tycker fortfarande att det var en bra idee av Carlstad att starta en egen serie, men nagot som jag inte viste var att de slog kristianstad och gav solna en bra match... finns det nagon plast dar man kan lasa om det hur dte gar till med traningar och liknande? mycket intresserad!
|
|
|
Post by nja on Feb 4, 2006 0:01:54 GMT 1
CC var helt ok motstånd för oss (SC) men inte bland de bästa vi mötte. Predators var klart bäst av de vi mötte (38-12), Uppsala näst bäst (46-14) och SMM tredjen bäst (34-16).
|
|
|
Post by vilcolm on Feb 7, 2006 23:14:59 GMT 1
whööt när mötte ni smm:s u16?
|
|
|
Post by vilcolm on Feb 7, 2006 23:17:34 GMT 1
jaha trodde d va carlstad som skrev sorry
|
|