|
Post by Alexander on May 22, 2007 17:29:59 GMT 1
På offense så använder vi oss av en FB, QB, HB, TE två WR och för enkelhetens skull en hel O-Line
På D ett vanligt 4-3 försvar.
AFC QB, Tom Brady HB, Ladanian Tomlinson FB, Lorenzo Neal TE, Antonio Gates WR1, Chad Jonsson WR2, Marvin Harrison O-line,
DE, Jason Taylor DT, Jamal Williams DT, Haloti Ngata DE, Dwight Freeney OLB, Shawn Merriman MLB, Ray Lewis OLB, Adalius Thomas CB, Chris McAlister CB, Champ Bailey FS, Ed Reed SS,
NFC QB, Drew Brees HB, Steven Jackson FB, Mike Allstot TE, Jeremey Shockey WR1, Roy Williams WR2, Steve Smith O-line
DE, Julius Peppers DT DT DE, Michael Strahan OLB, Cato June MLB, Brian Urlacher OLB, Lance Briggs CB, Deangelo Hall CB, Nate Clemets FS, Brian Dawkins SS, Sean Taylor
Feel free to fill in the empty spots.
|
|
|
Post by troy on May 22, 2007 20:14:35 GMT 1
i afc borde kanske Troy Polamalu platsa som SS?
|
|
|
Post by WR 85 LG on May 23, 2007 7:13:38 GMT 1
I NFC Receivers skulle jag nog byta ut Roy Williams mot antingen Anquan Boldin,Keyshawn Johnson eller Santana Moss finns många och välja mellan
När det gäller AFCs Receivers Ser det rätt hyfsat ut med Ocho Cinco och Marvin Harrison
|
|
|
Post by etillaeus on May 23, 2007 7:39:31 GMT 1
inte helt fel att sätta Rod Coleman som Interior Linemen för NFC
|
|
|
Post by 90a i gbg on May 23, 2007 8:28:52 GMT 1
AFC, Qb: Big Ben Hb: Willie Parker Fb: Lorenco Neal Te: Antonio gates WR1: Chad Johnsson WR2: Hinez Ward Ol: Colts
DE1: jason taylor De2: Dwight freeney Dt1: Dt2: OLB: Shawn Merriman MLB: Ray Lewis Olb:junior Seau Fs:Ed reed Ss: Troy Polamalu
NFC: Qb, McNabb Rb; westbrook Fb: Alstott Te: Jason Wittten OL: eagles
De: jevon Kearse De: patrik Kearney Dt:Rod Coleman Dt: OLB: A:J Hawk MLB: brian urlacher OLB:Ernie Sims Fs: B-dawk Ss: Sean taylor
|
|
|
Post by coleman on May 23, 2007 12:41:07 GMT 1
Om nån line från Atlanta ska med så är det ju Grady Jackson. Han som nose och Kevin Williams som 3-teknik.
|
|
|
Post by na on May 23, 2007 13:02:53 GMT 1
AFC 1st team 2nd team QB, Carson Palmer, Tom Brady HB, Ladanian Tomlinson, Willie Parker FB, Lorenzo Neal, Cory Schlessinger TE, Tony Gonales, Antonio Gates WR1, Chad Jonsson, Andre Johnson WR2, Javon Walker, Reggie Wayne LT Jonathan Ogden, Matt Lepsis LG Alan Fanneca, Kris Dielman C Tom Nalen, Jeff Saturday RG Eric Steinbach, Brian Waters RT Tarik Glenn, Matt Light
DE, Jason Taylor, Derrick Burgess DT, Jamal Williams, Casey Hampton DT, Richard Seymour, John Henderson DE, Dwight Freeney, Aaron Schobel OLB, DJ Williams, Shawne Merriman MLB, Ray Lewis, Jonathan Vilma OLB, Adalius Thomas, Terrell Suggs CB, Chris McAlister, Dre´ Bly CB, Champ Bailey, Rashean Mathis FS, Ed Reed, Bob Sanders SS, Troy Polamalu, John Lynch
NFC QB, Drew Brees, Donovan McNabb HB, Shaun Alexander, Steven Jackson FB, Mike Alstot, Mack Strong TE, Jeremey Shockey, Alge Crumpler WR1, Roy Williams, Steve smith WR2, Anquan Boldin, Torry Holt LT Jammal Brown, Chris Samuels LG Steve Hutchinson, Ruben Brown C Matt Birk, Olin Kreutz RG Larry Allen, Shawn Andrews RT Flozell Adams, Walter Jones
DE, Julius Peppers Will Smith DT Tommie Harris, Pat Williams DT Kevin Williams, Kris Jenkins DE, Michael Strahan, Aaron Kampman OLB, Julian Peterson, Derrick Brooks MLB, Brian Urlacher, Lofa Tatupu OLB, Lance Briggs, DeMarcus Ware CB, Ronde Barber, Lito Sheppardl CB, Deangelo Hall, Nate Clemets, FS, Brian Dawkins, Sean Taylor SS, Adrian Wilson Roy Williams
glöm inte OL, de är viktiga!!!
|
|
|
Post by to na on May 23, 2007 17:14:33 GMT 1
Heey... JUST LIKE THAT!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by superstar on May 23, 2007 18:37:43 GMT 1
WR2, Javon Walker, Randy Moss - Please, Randy droppade fan mer passar än atlantas recievers tillsammans förra året (OBS, inte ren fakta, mer än poäng från min sida då atls wrs droppade många passar och jag tycker randy totalt sög förra året!), bort med han!
Då har jag hellre Hines Ward eller Plaxico Burress där!
|
|
|
Post by WR 85 LG on May 23, 2007 19:50:17 GMT 1
byt ut i AFC Receiver Randy Moss och sätt in istället Reggie Wayne Reggie nådde probowl det gjorde inte Moss
I NFC så hade jag hellre satt att du hade valt Santana Moss istället för Larry Fitzgerald tolka mig inte fel Fitzgerald är en bra Receiver men varje boll som jag såg gå till Santana Moss under den gångna säsongen var en Completion så jag anser att Santana Moss ska vara med på den listan annars gillar jag att du har med Anquan Boldin på listan en fråga bara var är Steve Smith??
|
|
|
Post by na on May 23, 2007 21:59:31 GMT 1
superstar: plaxico burress spelar i Giants => NFC
|
|
|
Post by superstar on May 24, 2007 18:27:01 GMT 1
Det har du fan rätt i, fick för mig att de spelade i AFC :S Men bara Hines Ward då..!
|
|
|
Post by DeCosta on May 27, 2007 9:27:13 GMT 1
AFC 1st team 2nd team QB, Carson Palmer, Tom Brady HB, Ladanian Tomlinson, Willie Parker SS, Troy Polamalu, John Lynch Jag hade nog valt: QB: Peyton Manning, Tom Brady HB: LaDanian Tomlinson, Larry Johnson Troy Polamalu var inte lika bra 2006 som innan. I de matcher jag såg kändes det som om han spelade med någon form av skada så det borde finnas någon bättre kandidat.
|
|
|
Post by na on May 28, 2007 13:35:47 GMT 1
AFC 1st team 2nd team QB, Carson Palmer, Tom Brady HB, Ladanian Tomlinson, Willie Parker SS, Troy Polamalu, John Lynch Jag hade nog valt: QB: Peyton Manning, Tom Brady HB: LaDanian Tomlinson, Larry Johnson Troy Polamalu var inte lika bra 2006 som innan. I de matcher jag såg kändes det som om han spelade med någon form av skada så det borde finnas någon bättre kandidat. QB: jag gillar inte Peyton Manning HB: Larry Johnson är en duktig runningback, men med tanke på att "experterna" i NFL räknade med att han skulle gjort en säsong på runt 2300 yards (baserat på stats från 2005) gjorde han en relativt dålig säsong
|
|
|
Post by TO on Jun 12, 2007 14:35:38 GMT 1
Det är ju pinsamt om man inte tar med the man T.O -Terrell Owens
|
|