|
Post by D Sandberg on Feb 2, 2007 11:15:14 GMT 1
|
|
|
Post by wwehd on Feb 2, 2007 11:35:16 GMT 1
Haha...kul läsning. Blir spännande att se hur mycket av det som stämmer på måndagmorgon. Har för övrigt tagit ut semester på måndag.
Orsak till semester: Religös högtid.
|
|
|
Post by koreanhap on Feb 2, 2007 12:43:34 GMT 1
Så sant som det e sagt! Tur att man e pappaledig så man slipper ta en semsterdag. Börjar bli för gammal för att ta första bussen till jobbet direkt efter superbowl.
|
|
|
Post by wwehd on Feb 2, 2007 21:11:46 GMT 1
ahh....back in the good old days.
Ett år gick jag direkt från superbowl-partyt till jobbet. Det gör man inte nu för tiden, fan vi börjar bli gamla Korean!
|
|
|
Post by tjoo on Feb 2, 2007 23:46:18 GMT 1
förlåt att jag stör på vägen "down memory lane" men ska man bli inponerad av att ni har(har haft) så oflexibla jobb/scheman??
Själv så har jag utan problem fixat ledigt/tagit semester/jobbat halvdag dagen efter SB de senaste 10åren. nått som funkat finfint med en god relation till chefer och framförhållning (alltid över en månad innan)
ska ni bli imponerade nu? nää!
|
|
|
Post by koreanhap on Feb 3, 2007 0:41:46 GMT 1
Fy fan va tråkig du e!
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 3, 2007 11:27:04 GMT 1
Eee...någon har mens! Ska för övrigt köra min egen version av SB idag på xboxen, dator mot dator så klart, så får vi se vad den "förutspår"
|
|
|
Post by wwehd on Feb 4, 2007 16:51:42 GMT 1
förlåt att jag stör på vägen "down memory lane" men ska man bli inponerad av att ni har(har haft) så oflexibla jobb/scheman?? Själv så har jag utan problem fixat ledigt/tagit semester/jobbat halvdag dagen efter SB de senaste 10åren. nått som funkat finfint med en god relation till chefer och framförhållning (alltid över en månad innan) ska ni bli imponerade nu? nää! Nä, det är väl just det. Förr i tiden slösade man inte semesterdagar på att ta ledigt måndagen efter Superskålen. Men nu när man är gammal så har man inte så mycket val
|
|
|
Post by abri on Feb 4, 2007 20:11:45 GMT 1
förlåt att jag stör på vägen "down memory lane" men ska man bli inponerad av att ni har(har haft) så oflexibla jobb/scheman?? Själv så har jag utan problem fixat ledigt/tagit semester/jobbat halvdag dagen efter SB de senaste 10åren. nått som funkat finfint med en god relation till chefer och framförhållning (alltid över en månad innan) ska ni bli imponerade nu? nää! Ja ligger man med sin manlige chef så kan man nog få ledigt dagen efter.. FAG!
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 5, 2007 13:15:43 GMT 1
|
|