|
Post by Villavarapublik on Oct 28, 2005 8:38:42 GMT 1
Kommer det vara någon form av liverapportering? Strömvallen bör väl ha internet uppkoppling. Sätt en snubbe som kan visa vad som händer så vi i södra delarna som inte kan ta sig till Gävle får känna spänningen www.turbostats.com/football.htm
|
|
|
Post by RD Guest on Oct 28, 2005 9:45:09 GMT 1
Vart är Göteborgs preview...?
|
|
|
Post by liveupdate on Oct 28, 2005 9:47:57 GMT 1
verkar jäkligt smidigt... hoppas dom kan fixa biffen!
|
|
|
Post by Kingen on Oct 28, 2005 10:14:25 GMT 1
Bland alla finniga junisar borde det väl finnas en IT-nörd :-) hoppas det iallefall.
|
|
|
Post by UndrandeGefle on Oct 28, 2005 17:08:49 GMT 1
Kommer det många supporters med från Göteborg ?
|
|
|
Post by gbg on Oct 28, 2005 18:47:13 GMT 1
Tror det kommer en buss last men är inte säker
|
|
|
Post by Publik on Oct 28, 2005 19:00:20 GMT 1
Varför finns det inget om SM-finalen på SAFF´s hemsida? ? Detta är ju skandal! Visa framfötterna nu, om ni har några!!
|
|
|
Post by ja du on Oct 28, 2005 20:12:46 GMT 1
Jo jag håller med! Kollade precis och det står inte ett skit!!! Detta visar bara hur mycket dom i stockholm bryr sig! Skulle Tyresö ha varit i final så skull det med all säkerhet stått något för flera dagar sedan!
|
|
|
Post by Klimpen on Oct 28, 2005 20:15:33 GMT 1
HÅLLER MED !!!!!!!! Förbundet med Viking i spettsen är en skamm.. Han måste bort han har gjort sitt för många år sedan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by lgen on Oct 28, 2005 20:28:26 GMT 1
Göteborg vinner...de har det bästa och starkaste laget.
|
|
|
Post by Ola Z on Oct 28, 2005 20:54:32 GMT 1
I den mörka norrlandsnatten vill jag ge följande besked, Devils tar emot västkustens stolthet med ett stort välkomnande. Visst satsar vi på vinst, men det viktigaste är att det blir en välspelad match med tufft spel och ett hårt tempo. Två lag som gjort sig förtjänta av finalspel gör upp om titeln Sveriges bästa U-19 lag "drabbar samman" . Det borgar för en tuff match. Nu är det slut på leken, nu är det allvar.
|
|
|
Post by Scouten on Oct 28, 2005 20:55:26 GMT 1
Skulle vara kul att veta vad du grundar det på. Jag såg Giants och Mustangs junisar förra året, och det var minsann inget som imponerade!! Däremot har jag följt Stockholms serien i år och jag såg även Devils spela mot Tyresö förra året och jag såg film från finalen och jag säger att få stopp på det laget blir inte lätt.Men, men.....lycka till! Det blir inte "en bit av en kaka" att åka upp till Gefle och ta hem bucklan, så sakta i backarna!!
|
|
FreddeW ej inloggad
Guest
|
Post by FreddeW ej inloggad on Oct 28, 2005 22:30:46 GMT 1
jo du.. vi hade helt olika lag förra året i Mustangs och Giants. Det som har hänt i år är att vi har fått ihop ett lag. vi har inte längre bara några spelare utan iår har vi spelare som är bra på varje position. och att vi varje träning har kunna köra full team. det har gätt våra nya spelare mera erfarenhet och har klivit fram enormt mycket. Sedan har vi också haft coacher på varje position och bara det har givit spelarna en tryghet. att dom hela tiden vet att dom kommer att lära sig varje träning. Vi viste att om vi slog karlstad så skulle vi ha en chans att nå semin. det va vårat mål detta året. Nu är vi i finalen och vi är coacher är jävligt slolta över våra grabbar. Detta året har nästan varit för bra att vara sant rent sportsligt. först gick vårat u-16 till sm semi. samma med Senior laget. och nu så toppas detta av att vårat u-19 har tagit sig till final! Och ser man från hur vi har kunnat tränat iår så kommer ni förstå att det är en ännu större vinst för föreningen. en del av våra spelare har fått åka i två timmar bara för att träna (änkel väg). vi har inte haft några omklädnings rum inga dushar ja inte ett skit. vi har haft inbrott i våran klubb lokal där dom har snott alla media utrustning så vi har inte kunna kolla på film så mycket som vi har velat! planen där vi har tränat saknar belysning och lutar plus att den har varit vattenskadad mer än halva säsongen. så det har varit som att träna på en isbana.. men alla har kämpat och hållit hummöret uppe. Fan nu låter detta som en jävla klagovals men det är det inte... vi är stålta över hur det har gått för hela föreningen. Nu fattas det bara att vinna över gävle! Hoppas vi ses i morgon uppe i Gävle! ha det bäst! Fredrik Westlund Göteborg Marvels Ass HC Team u-19 ps. detta är ingen preview! Sitter i stockholm och hade velat att finalen skulle spelas här så att jag slipper gå upp tidigt och sätta mig på tåget upp till Gävle
|
|
|
Post by svensklraren on Oct 29, 2005 10:22:24 GMT 1
Snälla Fredrik stavningen! "gätt våra spelare" skall vara gett våra spelare, "änkel väg" skall vara enkel väg, "vi är stålta" skall vara vi är stolta. Jag vet att det saknas stavningskontroll men .......... Annars är det kul att du skriver något om Marvels förutsättningar och resultat. Lycka till i matchen.
|
|
|
Post by tjorven on Oct 29, 2005 11:32:54 GMT 1
hehe har du inget annat att säga än att klaga på stavningen? jaja jag får hålla med om att fotbollen inte prioriteras av kommunen. Finns det några skolturneringar i göteborg? Detta brukar bana vägen för starka ungdomslag...
|
|