|
Post by D Sandberg on Jan 24, 2007 13:36:24 GMT 1
Någon kär TV-tittare som vet/hört om vilken kanal som kommer visa Senior Bowl?
|
|
|
Post by Conny on Jan 24, 2007 15:36:13 GMT 1
Dessvärre ser det ut som om Senior Bowl visas på NFL-Network.. Vet någon om man kan kika på det på annat vis?
|
|
|
Post by exdiaq on Jan 24, 2007 16:16:25 GMT 1
Senior Bowl ? aldrig hört talas om faktiskt, va e det ?
|
|
|
Post by Na on Jan 24, 2007 16:23:28 GMT 1
seniorbowl är en match som spelas mellan två lag som består av spelare som spelat sitt sista college år, och ska draftas. det ger NFL-coacherna en möjllighet att avgöra vem/vilka som är värda att drafta.
|
|
|
Post by na on Jan 24, 2007 16:24:22 GMT 1
Dessvärre ser det ut som om Senior Bowl visas på NFL-Network.. Vet någon om man kan kika på det på annat vis? man kan ju se på andra webbtv-kanaler t.ex. streamtvnow.com
|
|
|
Post by krayzie on Jan 24, 2007 17:49:35 GMT 1
|
|
|
Post by Raider on Jan 26, 2007 15:21:01 GMT 1
Jag hittade ingenting på myp2p och tror därför inte att vi kommer kunna se matchen live.
|
|
|
Post by Just watched it on Jan 28, 2007 6:51:13 GMT 1
Well matchen var sadar!
Troy smith va inte het, istallt tycker jag leak lirade bra.
|
|
|
Post by Jones on Jan 28, 2007 14:00:48 GMT 1
Well matchen var sadar! Troy smith va inte het, istallt tycker jag leak lirade bra. Då tycker du tvärtemot alla experterna då. I alla fall de på NFL.com som ansåg Troy Smith gjorde bäst ifrån sig av honom och Leak i det svåra vädret.
|
|
|
Post by NA on Jan 29, 2007 10:37:28 GMT 1
några spelare som inponerade på mig: North: 23 Brian Leonard RB 6-1 238 Rutgers blockade bra när han var inne som FB, gjorde några viktiga catches och några gånger bar han bollen. 26 Tony Hunt RB 6-1 220 Penn State sprang med bollen bakom Leonard, matchens MVP 44 Jay Moore DE 6-4 275 Nebraska kom av bollen snabbt, hade 3 eller 4 sacks, när han några gånger kom igenom helt oblockad 91 Amobi Okoye DL 6-2 312 Louisville hade en snygg sack i första quartern, i övrigt skötte han sig bra. 92 Adam Carriker DE 6-6 290 Nebraska en enorm DE, han kommer förmodligen gå mycket långt i NFL, jag tror inte han fick någon sack, men mot springspelet var han ruggig South 19 Brandon Meriweather DB 6-0 190 Miami Började matchen som FS, fick kliva ned och spela CB senare, gjorde några snygga brytningar för att rädda sitt lag från att släppa in fler TD:s som vanligt ser man aldrig OL när de gör någonting rätt, men skäller på dem när de gör fel. precis som det ska vara
|
|
|
Post by TO JONES on Jan 29, 2007 20:22:57 GMT 1
Jag bryr mig arligt talat inte om vad experterna tycker, jag berattar vad jag tyckte fran vad jag sag i matchen... Experterna har sina asikter, jag vet inte hur manga av dem som tippade colts vs bears for superbowl under off-season? Och jag "antar" att du inte sett mer an 1-2 matcher med troy smith iar och baserar all din fakta pa vad NCAA experterna sager och alla huvudrubriker pa collegefootball.com Ok, troy smith spelade faktiskt battre efterhalvtid men sag inte sa varst het ut i borjan av matchen ( vilket du borde halla med om , om du sag matchen dvs. ) MIN asikt, "som ar HELT baserad pa vad JAG tycker och vad jag har sett i matcher med troy smith" Ar att han ar val overskattad, Heisman trophy sager inte sa mycket for mig om man tittar tillbaka pa hur manga av alla heisman trophy winning Quarterbacks som gjort super succee i NFL . Precis som matt leinart och USC, hade troy smith ett valdigt bra lag omkring sig pa Ohio state. - Troy Smith kommer formodligen inte gora lika bra ifransig i sitt framtida NFL lag som han gjorde pa Ohio State, Jag vet inte ens om jag tycker han ar top pick i draften , som en del "experter" anser!! ska bli kul att se vart han hamnar GO BEARS!
|
|