|
Post by Grymt on Jan 22, 2007 6:41:41 GMT 1
Colts beat Pats in an awesome performance , coming back 18 pts ;D Bears Kills Saints
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 22, 2007 8:44:25 GMT 1
Bah! Jag somnade... Ser fram emot en grym SB iaf
|
|
|
Post by wow on Jan 22, 2007 9:15:25 GMT 1
hoppla.. till och med SVT rapporterade med ett helt ok inslag om colt mot pats med en avslutande kommentar om datumet för the big show.. bra där SVT!
|
|
|
Post by Kalle Flognman on Jan 22, 2007 10:58:06 GMT 1
Tyvärr gick ju den mest intressanta matchen på sämsta tiden för oss i Sverige. Blev otroligt glad i morse när jag fick se att Colts hade vänt och vunnit matchen. Ska bli intressant att se om Manning kan leda Colts till seger i år, nu när han äntligen lyckades besegra Patriots i en AFC-final. Jag tror och hoppas att så blir fallet.
|
|
|
Post by exdiaq on Jan 22, 2007 11:12:21 GMT 1
Riktigt naajs med Colts i SB XLI, dock hade det blivit ännu mer naajs om de hade mött Saints istället för Bears...
|
|
|
Post by NA on Jan 22, 2007 12:56:06 GMT 1
jag hatar colts, så jag hade hellre velat se patriots förlora superbowl.. båda lagen jag hade hoppats skulle vinna förlorade igår nåja, jag får hoppas att Bears sköter sig i superbowl
|
|
|
Post by Garry N on Jan 22, 2007 13:33:55 GMT 1
Riktigt sjysst fight inatt, och ganska udda. När ser man två linjemän som räddar sina respektive RB's från skampålen? Två o-line TD's ser man inte varje dag... Det du Björkman! ja, rent av tre, men passningen var ju planerad.
Känns som om SuperBowl redan är spelad nu. Fast Bears har större chans mot Colts än vad de haft mot Pats. Man vet ju inte om Manning brinner ihop igen. Tror dock på en av de tråkigare finalerna på många år.
Idag mår man som man förtjänar....
|
|
|
Post by Bjorkman on Jan 22, 2007 14:54:31 GMT 1
Riktigt sjysst fight inatt, och ganska udda. När ser man två linjemän som räddar sina respektive RB's från skampålen? Två o-line TD's ser man inte varje dag... Det du Björkman! ja, rent av tre, men passningen var ju planerad. Känns som om SuperBowl redan är spelad nu. Fast Bears har större chans mot Colts än vad de haft mot Pats. Man vet ju inte om Manning brinner ihop igen. Tror dock på en av de tråkigare finalerna på många år. Idag mår man som man förtjänar.... Ja jag fick en tår i ögat när jag såg det korta sammadráget på morgon nyheterna i morse!!! Man får ju lite ideer... få se om man kan övertala min chef i SMM... MVh Björkman en tillfällig Coltsfan pga ett litet vad..
|
|
|
Post by Kingen on Jan 22, 2007 17:22:58 GMT 1
vilken match!!! tänk om detta hade varit super bowl....
Är det någon som vet vad det är för underlag i Miami? Bara det inte är lika halt som i Chicago för då kan det bli tufft för Colts.
|
|
|
Post by Miami on Jan 22, 2007 18:40:59 GMT 1
Superbowl har alltid mycket bättre underlag än de andra matcherna. Dessutom är det 28 grader och sol där idag.. så jag antar att det kommer vara bra, så länge det inte kommer en regnstorm eller något sånt.
Heja Colts!
|
|
|
Post by Miami 2 on Jan 22, 2007 18:43:23 GMT 1
|
|
shana
Bänkvärmare
|
Post by shana on Jan 23, 2007 21:53:08 GMT 1
Jag hatar också colts! Kanske mest för att dom har slagit ut broncos i för många slutspel. Det känns lite som om man redan vet att colts kommer vinna redan när matchen precis börjat. Oavsett hur mycket dom ligger under med. Jag kände på mig att colts skulle vinna även fast dom låg under med 18 poäng. Inge kul tycker jag.
Colts har för övrigt dom fulaste matchdräkterna i hela NFL. ;D
Jag hade mycket hellre sett Patriots - saints! Med en vinst för saints då såklart.
GO Bears!
|
|
|
Post by madman56 on Jan 23, 2007 22:52:12 GMT 1
Jag tyckte det var charmigt när OG#70 i Pats gjorde TD man såg vad stolta hans OL familj blev
|
|
|
Post by tv4 on Feb 4, 2007 21:11:17 GMT 1
satt o kolla på sporten så här innan det smäller på riktigt. verkar som tv4 börjar få uåå ögonen lite granna för fenomenet.. ;D ;D de hade ju ett ganska långt inslag samt egen reporter på plats. Kul för det e ju trots allt via dessa medier som svensson får se am fotboll (bara vi insnöade som sitter uppe hela nätterna o glor på visat sport 3, undrar hur många tittare dom har för sina matcher...)
Sportspegeln hade ju ett pinsamt kort inslag däremot. Buu...
|
|
|
Post by ondigt vetande on Feb 4, 2007 21:27:01 GMT 1
|
|