|
Post by Coach Olofsson on Jan 4, 2007 9:30:15 GMT 1
jag tror och hoppas att Colts vinner denna match mot Chiefs. Visst Chiefs är ett bra run lag men de måste se till att stoppa Colts offence och när man möter manning gäller det att man scorar på alla möjligheter som man får. För Colts kommer att göra poäng och jag tror inte att chiefs hänger med. Larry Johnson Fumblar bollen i 3 kvarten och Colts drar ifrån
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 4, 2007 9:50:13 GMT 1
Nån gång ska väl Manning lyckas ta sig till final iaf. Okej, han har rätt många år kvar men det börjar liksom bli dags nu tycker jag.
|
|
|
Post by G on Jan 4, 2007 12:17:15 GMT 1
KC@Colts LJ springer för 180 y och håller Manning av banan. KC vinner
Dallas @ Seahawks mest svårtippade matchen tror att Seahawks vinner då Romo har en nedåtgånde trend. Dallas D har ju inte rikitgt övertygat sista matchern.
Jets @ Pats Foxboro i januari är tufft Pats vinner lätt.
Giants @ Eagles Eli bryter i hop alla börjar slås på NYGs sidlinje.
|
|
|
Post by Monster on Jan 5, 2007 9:08:27 GMT 1
|
|
|
Post by nico on Jan 5, 2007 9:40:08 GMT 1
Hej.
ved i hvillken kanal som sender SB i sverige ?
|
|
|
Post by 52 on Jan 6, 2007 17:58:28 GMT 1
"Ravens kommer att gå hela vägen om alla spelarna har gjort rätt för sig under offseason med styrketräning. Finns ingen annan som ray lewis,ed reed,mcalister,samari rolle,terrel sugs och djupet bakom dessa spelare på defens me grymt djup på DT pos. Offensivt är det enda det här laget har behövt för att ta sig ditt där dem hör hemma. Ut med Kyle "mr let down" boller och in med NFL MVP Pro bowler Mc Nair. Stort lyft med Mc Nair, och vad har han att jobba med? hehe Tod heap,jamal lewis,derick mason, föra årets n1 draftpick wide out ifrån oklahoma sooners Mark clayton och en stadig offensiv linje. 1bra qb,en grym HB,en bra TE i tod heap, 2 duktiga wide outs...öm behövs det sägas mer hihi Go ravens. Motstånd i SB:unkown"
Det här skrevs innan säsongs start, nu är de i playoffs och dem tar hem hela s*iten. Erfarenhet,otroliga atleter som kommer att vinna sina indv. matchups mot alla motstånd hela vägen där Ray lewis får kyssa Lombardin en sista gång.
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 8, 2007 8:40:18 GMT 1
Hej. ved i hvillken kanal som sender SB i sverige ? I vanlig ordning lär det vara TV3, eller kanske mer troligt TV6 som sänt en hel del NFL i år.
|
|
|
Post by superstar on Jan 9, 2007 5:46:18 GMT 1
Okej, divisional då..Vilka vinner här då ? Colts @ Ravens: Ravens D stoppar Manning o co, mcnair o lewis sköter sitt jobb på offense som vanligt.
Eagles @ Saints: Tror på saints i denna, jeff garcia håller inte riktigt och ett skadedrabbat eagles kommer falla!
Seahawks @ Bears: Seahawks vinner denna, bättre djup på offense och defense spelar bra, Bears kan skrälla men de har varit så ostabila hela säsongen och deras d har fått rädda dem ett antal gånger, håller inte mot seahawks!
Patriots @ Chargers: Här vill jag säga chargers, dom har spelat riktigt bra och har bra flyt (inte tur) och en läskig running attack, men ingen kan neka till att pats är hur säkra som helst i slutspel, det verkar som att alla steppar upp och blir hur bra som helst! Kan gå hur som helst, lär bli den roligaste matchen att titta på!
|
|
|
Post by vet on Jan 9, 2007 9:11:35 GMT 1
colts @ ravens colts D klarar inte att vinna matchen två veckor i rad. Manning blir sackad 6 ggr
Eagles @ Saints. Eagels är mycket bättre på linjerna det avgör.
Seahawks @ Bears. Bears vinner med ST och D Sexy Rexy lyckas inte förlora matchen trots att han försöker.
Patriots @ Chargers. Schottenheimer och en QB som inte spelat i slutspelet mot Brady och Belichick Kan inte gå på annat sätt än att Pats vinner. Då må LT vara hur bra som helst.
|
|
|
Post by headcoach on Jan 9, 2007 16:29:14 GMT 1
IND @ BAL - Ravens will win. Indy is no playoff-team and seen against KC Manning-Harrisson dosn't work well. Ravens D will make it, and with McNair they finally have a terriffic QB. PHI @ NO - THE SAINTS ARE COMING! McNabb will not play, and they'll need him in playoffs! Brees has grown and got better. SEA @ CHI - Difficult, but I guess the Bears are more hungry than the Hawks. NE @ SD - Clearly a Chargers-Day. Best Rushing, short passing, excellent D. NE just have Brady - bad chances against SD#56, and Corey Dillon. But who can only stop a great runner? the team with the BEST runner.
|
|
|
Post by headcoach on Jan 9, 2007 16:34:29 GMT 1
My Bowl tip: SD-NO - then the Chargers have to show if they can handle Brees. But I guess they will.
|
|
|
Post by Raider on Jan 9, 2007 19:40:39 GMT 1
Jag tänker inte gå så långt som till Superbowl, men till Conference matcherna där San Diego kommer att spela mot Baltimore och i NFC där New Orleans kommer att spela mot Chicago. Och jag tror många håller med mig där.
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 11, 2007 9:36:38 GMT 1
Chicago - Baltimore i SB. Sen vågar jag inte riktigt säga hur det går där men det är min övertygelse. Som någon skrev, Rex försöker förlora matchen åt Bears men det går inte riktigt ändå.
|
|
|
Post by Kingen on Jan 11, 2007 12:26:54 GMT 1
IND @ BAL - Colts D gör ännu en stormatch. Manning lyckas överlista Ravens defense och vinner i slutsekunden. 14-17 till Colts. PHI @ NO - Rödtotten Garcia håller inte mot Saints. Det blir en poängrik match med Saints som segrare med minst 2 TD. SEA @ CHI - Chicago tar sig vidare med hjälp av deras defense. TE Stevens i Seahawks tappar ännu ett pass i endzone. NE @ SD - Patriots vinner här pga coachen. De lyckas alltid prestera när det gäller. en skräll!
|
|
|
Post by Bjorn on Jan 11, 2007 15:56:10 GMT 1
Divisionals
IND @ BAL - Tyvär gör nog inte "äcklet" en lika dålig match igen och när nu deras defence kommit igång får man nog tyvär rikta in sig på Indy-serger även om Baltimore kan skrälla...
PHI @ NO - Starkt av Philly att ta sig så långt som man gjort men mot Breeze och company tror jag inte det räcker. Saints lär dessutom ha tungt publikstöd som kan bli tungan på vågen.
SEA @ CHI - Chicago känns som det mest svårtippade laget på mycket länge. Deras defence gör ju alltid sitt jobb men man har enorma x-factors i dels Rex som kan prestera allt imellan league MVP spel och en nivå där han trotts storspel av övrig laget kan förlora matchen på egen hand. Lägg därtil Heston som är ett hot att "take it to the house" på varje return. Gissar dock ändå att Bears tar chansen.
NE @ SD - Tror att Brady skyddar bollen och håller New England med i matchen och att Patriots till slut lyckas avgöra en nagelbitare på något stort spel på defence.
Championship
IND @ NE - Om det nu blir dom här lagen så tror jag att det blir en jämn och bra match men tror att Patriots tar det. (Mer pga hemmaplan och mentalt övertag än att de igentligen är bättre.)
NO @ Chicago - Efterssom Chigago är så ojämna tror jag inte de klarar att slå Saints.
Super Bowl
NE vs NO - Om det blir så är det svårtippat. Känns som att Saints har mer talang och bättre personal. Å andra sidan har Patriots ruggig rutin och en grym vinnar-QB. Hjärtat säger Saints men hjärnan säger Patriots. I detta fall så tror jag på hjärtat och tippar att Saints tar det.
Så, då har man stuckigt ut hakan... Hoppas man blir vederbörligt utskrattad.
/Bjorn
|
|