|
Post by Raiders STHLM on Dec 15, 2006 4:01:28 GMT 1
Så vad tror ni? Kommer Raiders lyckas att ta sin tredje seger! Eller kommer Rams att köra över Raiders o-line och ta hem segern?.
|
|
|
Post by Raider on Dec 15, 2006 5:55:19 GMT 1
Svårt att säga, men jag tror nog inte Rams defense kommer ha så mycket med [en eventuell] vinst att göra. St. Louis offense är rankat 8 i NFL och dem fick ihop över 20 poäng mot Bears defense sist - vilket är väldigt bra. Raiders defense är rankat 6 i NFL och fick bra med stryk mot ett grymt offense i Bengals i söndags, trots 4 turnovers. Oaklands offense kan fungera nu när Moss troligtvis inte kommer att spela (och om han gör det så är det begränsat) och då vi har plockat tillbaka Doug Gabriel (som tradades till New England för en 5th round draft pick, men som efter ca 9 matcher med Patriots blev släppt). En annan sak om Rams offense; när man ser på deras offense så ser man Marc Bulger och hans feta passing game. Men man får inte glöma Steven Jackson som runningback. Han är stor, explosiv, snabb, har 7 TDs och över 1000 yards på marken.
Go Raiders!
|
|
|
Post by superstar on Dec 15, 2006 16:19:22 GMT 1
Jag tycker vi borde lägga oss så vi kan picka troy smith då har vi nått o se fram emot nästa säsong istället..för vad är ett 3-11 record mot troy smith?
|
|
|
Post by Kilowatt on Dec 17, 2006 16:38:58 GMT 1
Det kommer att bli en tuff match. Jag tror att Rams vinner. Rams defense är väl sådär men det samma om Raiders offense.
Glöm inte att Jackson är ligans 2:a i receptions. Dual-threat!
|
|
|
Post by Raider on Dec 18, 2006 1:57:36 GMT 1
Jag tror dom hörde dig, superstar.
|
|
|
Post by Raiders STHLM on Dec 18, 2006 3:58:24 GMT 1
Detta måste vara det absolut sämsta lag Raiders någonsin haft? Riktigt uselt! Låt Ägare, tränare, spelare gå ut på en planka på Golden Gate Bridge, och låt de hoppa!
|
|
|
Post by Kilowatt on Dec 18, 2006 17:33:01 GMT 1
Haha! Du har så rätt så. Inte en enda riktigt stor stjärna. Eller de som skulle vara dert har inte levt upp till förväntningarna. Hur var det nu med Randy?
|
|
|
Post by Raider on Dec 18, 2006 23:12:20 GMT 1
Defense spelar fantastiskt, och där har vi stjärnor. Fjärde plats i NFL är inte så dåligt. Men som sagt, Akland måste fan skaffa ett O och bli Oakland igen.
|
|
|
Post by Raiders STHLM on Dec 19, 2006 0:41:07 GMT 1
I nuläget känns det som att det finns många hål att fylla. Tror varken sopan Brooks eller Walter kommer att prestera speciellt mycket bättre, även om det kommer in några spelare som lyckas hålla borta motståndarna bättre än de nuvarande gör. Och om Pass Defense är bra, så är Run Defense desto sämre. Vet inte hur de ska vända på detta skepp, men om inte Al tar fram trollspöt, så slutar de säkert på 0-16 nästa år!
|
|