|
Post by Conehead on Oct 17, 2006 2:42:53 GMT 1
Mitt i andra quartern.... Viasat, nu har ni missat första spelet i varenda serie utom i 2 serier och kickoffen, eftersom ni inte kan tima reklamavbrotten. Edit: Ja, jag vet att man inte ska klaga eftersom de i alla fall visar NFL... ;D men detta är inte bra coverage. Edit 2: Kan meddela att denna "taktik" från Viasat upprepades hela 3:e quartern också, samt i början på 4:e då 2 spel missades i första serien. Det verkar fortsätta resten av 4:e quartern också.
|
|
|
Post by NA on Oct 17, 2006 6:42:14 GMT 1
varför skriver du inte det till viasat?
|
|
|
Post by MV7 on Oct 18, 2006 15:02:39 GMT 1
Detta är oförlåtligt.
Dessutom vore det bättre om Viasat anammade Canal+ Sports metod från NBA-matcherna, att visa statistik-plattor i korta avbrott istället för att veva samma egna reklam för 764:e gången i rad.
Ja, jag tror vi vet att ni sänder MUTV nu.
|
|
|
Post by Vikes fan on Oct 20, 2006 7:14:20 GMT 1
......och vi bryr oss inte om den f*rbann*de fjollbollen/rundbollen heller.... Snacka om att vända sig till fel målgrupp.....
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Oct 20, 2006 8:52:03 GMT 1
Först klagar folk på att dom inte visar NFL och sedan när dom väl gör det så klagas det på vilken reklam som visas i pauserna. Helt otroligt.
|
|
|
Post by na on Oct 20, 2006 12:17:32 GMT 1
skulle det inte vara mer lämpligt att visa reklam för t.ex. öl, george formans grill, stora bilar och sånt under NFL-reklamen då? jag menar... det funkar ju i USA... kanske McD oxå skulle kunna pynta en liten liten pengför att få vara med på ett hörn
|
|
|
Post by Kingen on Oct 20, 2006 17:40:43 GMT 1
är inte Viasat en reklamfri kanal?? Det är väl mer trailers på kommande program som visas.
|
|
shana
Bänkvärmare
|
Post by shana on Oct 20, 2006 19:23:21 GMT 1
Jo och just därför är det samma reklamer i varje paus.
Någonting som man ändå inte kommer titta på.
Liksom hur många Svenskar följer alla nascartävlingar?
|
|
|
Post by Conehead on Oct 20, 2006 23:11:07 GMT 1
Först klagar folk på att dom inte visar NFL och sedan när dom väl gör det så klagas det på vilken reklam som visas i pauserna. Helt otroligt. Jag klagar inte på VILKEN reklam de visar - reklam for dem själva eller för andra produkter, det spelar ingen roll - jag vill bara se HELA matchen utan avbrott. I och för sig så missade ju TV3 (Viasat) ca en minut av starten av 2:a halvleken mellan Island och Svenska landslaget i fotboll för ett par veckor sedan eftersom reklamavbrottet/pausen då enligt kommentator Strömblad var kortare än de hade blivit förvarnade om, så de klantar även till det för andra sporter.
|
|