|
Post by Coach Golan on Sept 7, 2006 21:10:40 GMT 1
När jag loggar på espn-tablån så tar den tiden från min dator och anpassar tvtiderna. Enligt min tablå så visas det collegefotboll kl 9 i morgon bitti. stämmer, det är en repris från inatt tror jag
|
|
|
Post by koreanhap on Sept 7, 2006 21:20:54 GMT 1
Tack gode gud för pappaledighet
|
|
|
Post by M Hammargard on Sept 8, 2006 5:01:36 GMT 1
Har precis kollat på Steelers - Dolphins live på NBC via TVU-player. Funkade alldeles utmärkt!! Det blir väl inte riktigt lika klar bild som på TV:n och frameraten är väl bara hyfsad (ca 15-25). Det funkar definitivt att kolla på. Det kan dock vara lite svårt att se bollen ibland när de passar.
|
|
|
Post by Coach Golan on Sept 8, 2006 6:57:03 GMT 1
Har precis kollat på Steelers - Dolphins live på NBC via TVU-player. Funkade alldeles utmärkt!! Det blir väl inte riktigt lika klar bild som på TV:n och frameraten är väl bara hyfsad (ca 15-25). Det funkar definitivt att kolla på. Det kan dock vara lite svårt att se bollen ibland när de passar. Men tänk vad mycket bättre detta är än att inte se matchen alls All Hail The Internet ;D //Coach Golan
|
|
|
Post by D Sandberg on Sept 8, 2006 8:15:10 GMT 1
Håller med Golan. Det är ju hundra gånger bättre än att inte få se det alls. Äntligen lite Collegematcher. Och inte med en veckas eftersändning
|
|
|
Post by Coach Golan on Sept 8, 2006 9:12:32 GMT 1
låt nu inte denna tråd bli en pajkastartävling utan vi kan väl hålla den till just collegematcher över nätet, med denna player eller någon annan som vi hittar och kanske är bättre.
//Coach Golan
|
|
|
Post by MM on Sept 8, 2006 12:52:42 GMT 1
Någon som har klurat ut om man kan streama ned matcherna från tvu player? Dvs om man på nått sätt kan spela in matcherna?
Inte så poppis att sitta uppe på nätterna när datorn står i sovrummet.
J
|
|
|
Post by Coach Golan on Sept 8, 2006 13:55:16 GMT 1
|
|
|
Post by Frank the Tank on Sept 8, 2006 14:02:24 GMT 1
Nja, problemet är nog snarare att jag inte kan köra .exe-filer på macen. Men jag har iaf streamtvnow
|
|
|
Post by windows 98 on Sept 10, 2006 12:06:16 GMT 1
ska bara nämnas att jag ville kolla upp den här playern och sida, men tyvärr så ligger jag långt efter och har fortfarande bara windows 98. man måste ha 2000 eller XP. verkar bra annars. jag kunde se att det kostade nåt, eller? hur är det med sändningarna, är espn igång hela tiden? på streamtv så måste man ha en viss tur för att de ska sända just när man har tid att titta.
|
|
|
Post by petta on Sept 10, 2006 12:23:10 GMT 1
kostar det nått?
|
|
|
Post by guest on Sept 10, 2006 18:21:26 GMT 1
Nån som har fått in Carolinas match?
Får nöja mig med lions-seahawks så länge.
|
|
|
Post by Coach Golan on Sept 10, 2006 20:14:21 GMT 1
det kostar inget att använda denna player kolla deras instruktioner om windows och versioner, men det är väl dags att uppdatera din dator kolla annars genom www.viidoo.com ESPN och de andra sänder hela tiden, se deras schedule på länken som jag la upp, ni kan även tittapå www.viidoo.com för schedules //Coach Golan
|
|
|
Post by exdiaq on Sept 25, 2006 21:08:30 GMT 1
I lööööv u coach golan, äntligen kan man se matcher utan att ha viasat ;D
|
|
|
Post by calle on Sept 26, 2006 11:36:00 GMT 1
Är det någon som har kopplat in datorn till tv:n och ser matchen på det sättet?? Tror ni man får bättre eller sämre bild??
|
|