|
Post by jba on Aug 29, 2006 13:47:20 GMT 1
Jag försökte signa upp för streamtvnow för att kunna kolla på Eagles den här säsongen, men dom säger att det är fullt och dom inte tar emot fler användare!!! Är detta slutet ? ?
Någon som har andra tips för hur man kollar live ? Annars funkar ju kanske att kolla torrents i efterhand, men då måste man ju leva avskiljd från stora delar av nätet för att spänningen inte skall förstöras....
Eller går det gå ihop flera och dela på ett streamtvnow-konto ? Jag skulle kunna tänka mig att pitcha in några månader!
jba
|
|
|
Post by Paddan on Aug 29, 2006 13:56:43 GMT 1
Det behöver inte vara helt kört, om du tittar in på streamtvnow med jämna mellenrum så tar de ibland emot nya medlemmar. Så det e inte kört, gäller bara att hitta rätt tid när de accepterar nytt folk.
|
|
|
Post by TVUplayer on Aug 29, 2006 14:17:42 GMT 1
www.viidoo.com, helt OK spelare, och gratis. Har ESPN, CBS5 (för alla Ninersfans) även ESPN2
|
|
|
Post by jba on Aug 29, 2006 14:56:51 GMT 1
Jo det finns ju viidoo och några till som streamar vissa kabelkanaler, men det är ju prime-time och det är inte aktuellt att sitta och uggla mitt i natten till måndag eller tisdag... Det är 1 eller 4-matchen på söndagarna som gäller för min del.
|
|
|
Post by D Sandberg on Sept 4, 2006 8:26:41 GMT 1
Vissa matcher kan man fan tänka sig se mitt i natten. Eller ladda ner streamen själv
|
|
|
Post by TV on Sept 4, 2006 10:07:24 GMT 1
Vissa matcher kan man fan tänka sig se mitt i natten. Eller ladda ner streamen själv Ingen som vet nån bra "inspelare" av streamen
|
|
|
Post by torrent on Sept 4, 2006 20:08:52 GMT 1
Vissa matcher kan man fan tänka sig se mitt i natten. Eller ladda ner streamen själv Ingen som vet nån bra "inspelare" av streamen ladda hem mha bit torrent istället.. då lär du kunna få riktigt bra bild mm.. måste ju finnas massor.. bara att söka lite vettja
|
|
|
Post by jba on Sept 5, 2006 14:41:00 GMT 1
|
|
|
Post by Coach Golan on Sept 8, 2006 16:40:59 GMT 1
|
|