|
Post by Kilowatt on Feb 10, 2006 16:56:44 GMT 1
Här kommer den troligen mest ojämna pollen någonsin
Vem tycker du är den bästa WR genom tiderna? Denna gången får du välja din idol, Raider ;D
Svaret är givet! Jerry Rice!
Vad säger man? Han är bara bäst!
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Feb 10, 2006 23:04:10 GMT 1
rätt solklart att de e Rice, men om Randy Moss skulle finnas som alternativ, skulle ja ta han ;D
Stålis #86
|
|
|
Post by Raider on Feb 11, 2006 0:28:09 GMT 1
Haha! Jag vet att de här frågorna ska komma nån gång och är förberedd på dom, men de är ändå alltid lika svåra att svara på Haha, tack för att jag får rösta på min idol, men denna gång blir det annat. Min idol är självklart Tim Brown -A.K.A. Mr. Raider - 16år med Raiders (1 med TB). Sammanlagda stats: 1094 receptions, 14934 yards, 13.7 avg, 100 TDs. Men min röst går till the G.O.A.T. Jerry Rice!Han är liksom bäst i världen, så är det bara. Det är precis som godis, det finns bara hallonbåtar i min påse ;D
|
|
|
Post by Kilowatt on Feb 11, 2006 1:59:11 GMT 1
Trodde inte att jag skulle säga så här en dag, men du har rätt! För en gångs skull har en Raider varit bäst på något moment. De är till och med 2 st här!
|
|
|
Post by Johan on Feb 12, 2006 2:40:51 GMT 1
Jag föredrar Carter, fruktansvärt skicklig reciever, kanske inte samma produktion som Rice men väldigt många grymma catches, one-handers och fallandes över sidlinjen.
|
|