|
Post by Kilowatt on Feb 4, 2006 0:50:56 GMT 1
Dags för nästa omröstning.
Vem tycker du den bästa OLn i NFL är och varöfr?
Jag kan inte så mycket om OL och vilka OL som är bra så rösta då på annan om jag glömt någon och skriv vem.
Jag tycker Orlando Pace. 7 raka pro bowls, tung, stark, kan sina saker, bra spring- och passblockerare och omöjlig att komma förbi. Kanske ännu viktigare är hans agressivitet. Alltid stenhård mot sina motståndare. Vad mer behöver en OT?
|
|
|
Post by Raider on Feb 4, 2006 1:25:33 GMT 1
Eftersom jag är Raider-fan så skulle jag gå med Robert Gallery, men nu blir jag tvungen att gå med två andra som spelar på den motsatta sidan av centern. Hmm...vilka kan de vara? Steve Hutchinson och Walter Jones såklart! Jag har inte sett Oline få så mycket credit som de två har fått i år. Och jag ger dom också det. Dom har blockat för årets MVP i RB Shaun Alexander,,,hallå? ringer det en klocka? Vad mer kan man begära av dom? Och inte nog med att den RB dom blockade för utnämndes till årets MVP, dom hjälpte även till att föra laget till Superbowl.
|
|
|
Post by vad nu on Feb 4, 2006 1:42:11 GMT 1
Att först "glömma" Randy moss på reciver pollen och sen "glömma" Walter Jones på oline?
|
|
|
Post by Kilowatt on Feb 4, 2006 2:35:28 GMT 1
Jag kan inte mycket om O-line. Jag valde de jag har läst MEST om.
|
|
|
Post by Sopa on Feb 4, 2006 9:27:39 GMT 1
Läs lite mer då så du får det rätt nästa gång!
|
|
|
Post by Kingen on Feb 4, 2006 9:43:05 GMT 1
Måste nog säga W.Roaf i Kansas City hör till favoriterna.
Efter att han kom tillbaka på säsongen blev KC grymma. Innan dess var de sådär. Dock bytte de ut Priest Holmes så de fick Larry Johnson som RB så det gjorde också saken bättre.
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Feb 4, 2006 10:56:24 GMT 1
Håller med "Kingen" faktiskt! ja gillar oxå O.Pace som fan, men Roaf har vart hela grunden bakom Cheifs running-game fan!
Stålis #86
|
|