|
Post by D Sandberg on Jan 30, 2006 9:51:25 GMT 1
Så kära experter. Det är dags att börja spekulera lite. Att Reggie Bush går först är det väl inget snack om. Texans tackar och tar emot. Men sen då? Går Lennhairt före Young? Eller vad säger ni?
|
|
|
Post by guest on Jan 30, 2006 12:55:04 GMT 1
Jag är inte helt säker på att Reggie Bush går först, men sannolikt gör han det. Men en möjlighet är att Texans tar Vince Young. Och i så fall går Young före Leinart. Annars blir ordningen Bush, Leinart, Young.
|
|
|
Post by fredrikj on Jan 30, 2006 13:09:49 GMT 1
Det givna valet för texans vore att ta Reggie Bush. Det som ställer till det lite är att det kan locka att ta Vince Young som är från Texas och en del experter hävdar att de bara inte kan strunta i den chansen.
Youngs chans att gå före Leinart ligger nog i att Texans tar honom. Jag vill oxo höjja ett varningens finger för Jay Cutler från vandy som jag tycker borde gå som förste QB en del experter håller med andra inte.
|
|
|
Post by martin on Jan 30, 2006 13:24:30 GMT 1
texans tar bush som nummer ett. om de inte väljer att trada ner. det finns en del lag som skulle ge en hel del för att knyta till sig bush.
jag tror att Cutler blir den qb:n som går först. Vince Young är för mycket av ett prospect och Leinart har visat en mindre smickrande "me-first attityd" som kommer att skrämma bort många lag.
att texans skulle välja en spelare bara för att han skulle vara från texas vore ju löjligt. Fast det är ju Texans vi pratar om...
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 30, 2006 13:43:24 GMT 1
Gary! Kommentera!
|
|
|
Post by Garry N on Jan 30, 2006 16:00:08 GMT 1
Att Bush har förtjänat första platsen i draften är det ingen tvekan om. Tippar att Texans tradar ner. Domanick Davis är för bra för att vara back-up. Carr har nog förbrukat sitt förtroende, även om allt inte varit hans fel.
Jag skulle älska att se Cutler gå som förste QB i draften. Men för hans egen skull hoppas jag han slipper slaktas bakom Texans bedrövliga linje.
Leo, visst vore det underbart att se en Vandy QB gå högt upp? Kan inte på rak arm påminna mig om att vi haft en kille i första rundan sen -82.
mvh Garry N
|
|
|
Post by fredrikj on Jan 30, 2006 16:05:02 GMT 1
Vi snackar ju inte vilken dusinspelare som helst så löjligt är det väl ändå inte. Dock så ligger nog fortfarande grundtipset på att de tar Bush eller tradar ner sig
|
|
|
Post by miamidolphins on Jan 30, 2006 20:35:28 GMT 1
1. bush 2. young 3. leinart
Jag tror inte att Texans draftar Young med tanke på att de redan har en ung QB. Utan de satsar nog på Bush. Man får inte glömma LenDale White heller TB:n i USC som gjorde 3 TD's i Rose Bowl-finalen, som nog blir draftad tidigt.
|
|
|
Post by publik on Jan 30, 2006 20:49:05 GMT 1
LenDale White är inte FB utan HB/TB
|
|
|
Post by hmm on Jan 30, 2006 22:24:11 GMT 1
LenDale White är inte FB utan HB/TB Vem påstår att han är FB?
|
|
|
Post by draft nisse on Jan 30, 2006 22:29:35 GMT 1
Glöm inte D'Brickashaw Ferguson, tackle, Virginia
|
|
|
Post by publik on Jan 30, 2006 23:17:07 GMT 1
Julius Peppers gjorde det innan han ändrade sitt inlägg så det blev rätt.
|
|
|
Post by August Eriksson on Jan 30, 2006 23:32:27 GMT 1
D'Brickashaw Ferguson skulle nog vara väldigt intressant för Texans om de nu skulle trada ner. O-line är ju deras absolut största svaghet. Dock så skulle Bush eller Young vara ett säkrare sätt att få folk på läktaren...
|
|
|
Post by pengar fr frnuft on Jan 31, 2006 9:41:08 GMT 1
Jag tror att texans tar vince Young först. Pratade med en polare och han sa att ungefär 75% var för Young före Bush. Texas folk är sjukt lokalpatriotiska typ som surjämtar, inget bra har någonsin kommit från någon annan stanns än här.
Att august har rätt och att de borde trada ner och ta D'Brickashaw Ferguson är en annan sak. Young drog 25 000 i HS i Houston och de behöver fylla upp sin arena så därför kommer de att välja Young.
|
|
|
Post by Kingen on Jan 31, 2006 12:11:11 GMT 1
QB brukar vara laget viktigaste del. Men ska man vara realistisk så vet jag inte vem man ska ställa bakom Houstons oline och sen få bra QB rating.
Det hade varit intressant expriment att ställa Peyton M. och sen kolla på hans pass rating :-) Han lär få ont.
Nej då är det bättre att köpa in Bush, trada honom eller Dominick, och sedan skaffa några oline killar + ett bättre defense.
|
|