|
Post by Undrande on Jan 11, 2006 19:42:34 GMT 1
Dela med er av vilken/vilka av era NFL/Collage matcher ni vart på.
Tex, nån historisk...Rekord brytande match eller liknande...bowl match...
|
|
|
Post by Danne on Jan 11, 2006 21:54:16 GMT 1
Kanske inte är rätt man att svara då min erfarenhet är ringa. Men en NFL Europe match har jag hunnit med. Cologne Centurions @frankfurt Galaxy. Slutade 17-14 till Centurions efter Overtime. Galaxy missade 30-nånting yards FG med bara sekunder kvar av ordinarie tid och 14-14. Det var en mycket underhållande tillställning. Så dricker man också mycket öl i Frankfurt ;D
|
|
|
Post by Robban R on Jan 12, 2006 1:19:23 GMT 1
23 Dec 2000
Broncos - 49ers Sista matchen i Mile High Stadium innan den revs, ruskig stämmning och mycket tårar från alla håll. Även Jerry Rice's sista match i 49:ers.
Han blev hyllad med stående ovationer i flera minuter.
Broncos vann.
/Robban Rönnvkvist
|
|
|
Post by Flameskille on Jan 12, 2006 23:25:09 GMT 1
Stanford mot Texas Tech nuts vilken match!
Jag åt mycket varmkorv och drack lite Coca Cola.
Hade roligt med min kompis Jörgen som följde med mig dit och vi snackade till sena nätter på hotelrummet och bara mös tillsammans! Jacuzzi....you remember Jörgen?
Vi prövade även shoppingen, men den var inget att ha. Mest dyrt och lite retro. Råkade ut för en mycket ilsken busschafför, som trots allt hade fina polisonger och en jäkla pondus. Pondus kan man komma långt med, även om man inte är snygg.
Sen var det ju inte fy skam att Stanford vann! Jag var 22 och det var den bästa dagen i mitt och Jörgens liv.
|
|
|
Post by mgh on Jan 13, 2006 1:39:30 GMT 1
Måste bli min första match Panthers mot Seahawks okt 2000 på dåvarande Ericson stadium, då Panthers piskade skiten ur dom med 26-3 men sen är ju min första Niners match också en höjdare nov 2001 mot Saints
har averkat 11 NFL och 5 College fram tills dags dato men räknar med fler
|
|
|
Post by Bama2 on Jan 15, 2006 14:36:54 GMT 1
Tenneessee at ALabama 3-6
Vilken stämning och vilken match
|
|