|
Post by Kyle Eckel on Dec 26, 2005 23:06:39 GMT 1
Var inne på ESPNs hemsida och såg till min fasa att man inte kan se Bowlmatcherna via deras hemsida. Är det ngn som vet hur man kan se de live från Sverige?
|
|
|
Post by Garry N on Dec 27, 2005 0:11:17 GMT 1
Stream TV fungerar alldeles utmärkt. Man har ESPN dygnet runt. Även om Memphis - Akron fått mig att slumra till rejält i TV-soffan.
Om du missat streamtvnow.tv så har du missat åtskilliga utmärkta collegefighter i år, de flesta i bättre kvalite än jag hittade på ESPN förra året. (Och dessutom i stort sätt samtliga NFL fighter)
mvh Garry
|
|
|
Post by Kyle Eckel on Dec 27, 2005 23:17:58 GMT 1
Ok, Gary. Men hur funkar det då? Måste man rega sig eller ladda man ner ngt program?
|
|
|
Post by Garry N on Dec 28, 2005 9:45:20 GMT 1
Du hittar det mesta på streamtvnow.tv sidan.
Du måste regga dig som användare. Det finns gratis delar, men de är svåra att komma in på, så 28 sek i månaden är välinvesterade pengar!
Winamp rekommenderas av streamtv som spelare och den fungerade utan minsta problem direkt när jag laddat ner den.
|
|
|
Post by Kyle Eckel on Dec 28, 2005 11:40:00 GMT 1
Ok, ursäkta om jag är jobbig, men det står att man för tillfället inte kan rega sig, då de inte accepterar fler användare. Hur gör man då?
|
|
|
Post by Daniel on Dec 28, 2005 12:17:03 GMT 1
Då är det bara vänta. Dom öppnar för fler användare lite då och då.
|
|
|
Post by Bc on Dec 28, 2005 14:04:04 GMT 1
Ok, ursäkta om jag är jobbig, men det står att man för tillfället inte kan rega sig, då de inte accepterar fler användare. Hur gör man då? Du kan ju alltif ladda ner mIRC om du kör windows. mIRC är en chat klient som du kan koppla upp dig på mot olika chat servrar. Logga in på någon server som det står EFnet på. joina kanalen #streamtv där brukar det stå om man kan regga sig eller inte. Många av oparna "@" hjälper gärna till med frågor. Tänk på att språket är engelska.
|
|
|
Post by Kyle Eckel on Dec 28, 2005 18:57:02 GMT 1
Får prova IRC då. Tack för tipsen.
|
|
|
Post by Raider on Dec 28, 2005 23:08:20 GMT 1
Det finns ju ingen Efnet server...
|
|