|
Post by Intresse on Apr 13, 2005 5:57:36 GMT 1
Under den här tråden kan vi samla tankar åsikter och spekulationer kring j-landslaget!
Vad tror ni kommer bli resultatet av nya staben med C Lersson som HC?
Vågar han satsa på det vi har som styrka nuför tiden: skill. Vi ska inte vara ett brunkar land längre, vi har inte de stora grisarna på linjerna som förr i världen. Men massa bra RB, WR, DB, QB, LB.
Och vem kommer bli starting QB? Är Jenmert given som etta nu när nya förmågor kommer fram?
|
|
|
Post by Hmmm on Apr 14, 2005 0:10:07 GMT 1
Och vem kommer bli starting QB? Är Jenmert given som etta nu när nya förmågor kommer fram? Nej, det tror jag inte. Jag tror det finns andra duktiga som kan slå ut Jenmert från jobbet. I Stockholmsområdet finns Marlon Ahlm och Erik Weige. I norr finns det ett par duktiga från Umeå och Halmstad har en duktig. Sen finns det säkert några okända i tex Limhamn, Karlstad, Göteborg osv. Jag tror det är öppet.
|
|
|
Post by hmmmm 2 on Apr 14, 2005 8:51:00 GMT 1
Hmmm, Mellan Jenmert, 17 år fortfarande och 6 landskamper i kroppen där han startade i 5. Då får man nog kämpa hårt som QB.
|
|
|
Post by Hmmm on Apr 14, 2005 22:27:00 GMT 1
Jo, men konkurrensen är så mycket tuffare nu. Själv tror jag Marlon Ahlm kan bli den starter vi behöver. Erik Weige är också en utmanare om han kan coola ner sig ungefär 387643653478 ton.
|
|
|
Post by Erik Wiege on Apr 16, 2005 3:58:14 GMT 1
Ville bara säga att jag nu har coolat ner 387643653478 ton Pözz på er alla! Obs. Skriver på fyllan...So don't give me any nuts
|
|