|
Post by hmm on Jun 13, 2005 22:25:58 GMT 1
micro kom inte med i år... men han har iaf haft en grym säsong.
skandinavien kan iaf vara lite glada, två representanter från skandinavien:
Anders Akerstrom ,DE, från Norge hamnade hos New Orleans Saints och Klaus Alinen ,TE, från Finland hamnade hos Atlanta Falcons
stort grattis till dom o ett stort lycka till till alla svenskar får försöka nästa år
kör så det ryker ;D
|
|
|
Post by ajabaja on Jun 13, 2005 22:40:56 GMT 1
Det var TVÅ från finneland och en från bröderna i väst.
Starkt jobbat ändå.... Synd om Micro och Pugh...
The players selected for the program are: Peter Heyer (G, Germany -- Kansas City Chiefs); Richard Yancy (S, Germany -- San Diego Chargers); Klaus Alinen (TE, Finland -- Atlanta Falcons); Michael Quarshie (DT, Finland -- Oakland Raiders); Anders Akerstrom (DE, Norway -- New Orleans Saints); Claudius Osei (S, Germany -- Tampa Bay Buccaneers); Patrice Majondo-Mwamba (DT, Belgium -- Denver Broncos); Aden Durde (LB, United Kingdom -- Carolina Panthers)
Men de kommer "bara" träna: The eight players will be on their team's practice squad roster for the duration of the season. They cannot be cut and are not eligible to be activated.
Lite underliga uttagningar tycker jag..
Får vi se Micro, Pugh, Malm o Paddan spela i sverige?
|
|
|
Post by hmm on Jun 13, 2005 23:25:06 GMT 1
sataana perkele
jag står i skamvrån o skäms ett tag...
|
|
|
Post by Blomvall on Jun 14, 2005 3:32:12 GMT 1
Javla politik.... Akerstrom fran Norge spelade nog inte en down i NFLE.. Fattar inte hur en san kille kommer med nar inte micro eller jocke kom med. Han var en walk-on kicker pa Arkansas och spelade sedan DE. Han hade nog en tackling nar han spelade dar och jag fattar inte hur en san snubbe kan komma med. Jag ar i krig med NFLE just nu, jag ar besviken pa hela deras organisation. Funderar pa att bojkotta. Micro och Holm.. vi syns i NFLE nasta ar.. Den forsta jag skall nita ar Jeff Reinbold, han skall fa sig en fetin rakt pa nasan.
ha det Blomvall
|
|
|
Post by Hmm on Jun 14, 2005 8:17:29 GMT 1
"They cannot be cut and are not eligible to be activated"
"Hmm"
|
|
|
Post by Typiskt on Jun 14, 2005 9:00:47 GMT 1
Verkar ganska typiskt NFL.
"Vi vill visa att vi gör allt för att sprida sporten, men egentligen skiter vi i det, huvudsaken vi säljer kepsar"
Om man fortsätter så här blir det dessutom mycket billigare än att driva NFLE.
|
|
|
Post by Kingen on Jun 14, 2005 9:36:22 GMT 1
Jävla synd. Jag trodde han var solklart bland de 8:a bästa.... Mohr och någon annan är redan på practise squad....
|
|
|
Post by feting on Jun 14, 2005 10:49:50 GMT 1
Ja nita den där jäveln JR. Hans favvo kom dock inte me... Marwin Allen... Jag tyckte han lyckades nästla in Marwin i varje artikel som han skrev om Nationals... Och Aden Durde sög fetingballe jämfört med Micro...
|
|
|
Post by 55 on Jun 19, 2005 20:01:31 GMT 1
Patrik Lundqvist (Hamburg) har redan hunnit med att spela 2 matcher i Limhamnströjan sen han kom tillbaka... Har gjort en TD (vet inte hur), och spelar tydligen riktigt bra, har ännu inte sett någon match, där han varit med.
Ha Dé
|
|
|
Post by magnustonnvik on Jun 20, 2005 21:53:15 GMT 1
Jag har ingen direkt koll på hur bra dom andra var men Micro var den en NFLE Rookie med mest tacklingar av alla nationals....han var väl den andra totalt sett...så det är märkligt att han inte uppmärksammades mer...den enda som hade mer tacklingar än honom (av nationals) som jag sett var nån engelsk safety som spelade sin fjärde säsong i NFLE...
för mycket politik och skit i NFL...trist att det ska va så...micros stats pratar juh för sig själv...
har inte läst mycket om "pughs" stats så jag yttrar mig inte där...men jag hade inte heller hört nåt om norrbaggen...hade han åstakommit nånting alls i NFLE i år??
|
|