|
Post by AJ4Life on Jan 26, 2005 20:21:42 GMT 1
Hur går det för de tappra soldaterna på andra sidan atlanten? någon som vet hur det går för dom?
|
|
|
Post by hasseb on Jan 27, 2005 17:47:53 GMT 1
Johan Asker blev tillslut "redshirtad" under säsongen efter att han var ombytt till ett par matcher. Blev under säsongen inflyttad till DT, och känner (efter vad han själv har sagt) "...ett otroligt tryck i musklerna."
|
|
|
Post by stanford on Feb 4, 2005 18:59:11 GMT 1
hur gick det egentilgen för gurra...?
|
|
|
Post by LeoBillgren on Feb 4, 2005 23:49:48 GMT 1
Jag kan svara om Gurra; vi var över och träffade honom i oktober och han hade det toppen där borta. Han tyckte själv att det gick bra på träningarna och att han utvecklats massor på den korta tid han varit borta.
Att det gått bra bekräftades dels av hans positionscoach (han sa: "he's going to be one of our studs for years") och dels av att Gurra redan var 5:e spelare på DT (av 12 tror jag?).
Han var dressad både borta och hemma till en början men togs bort från traveling squad mitt i säsongen då coacherna började luta åt att red-shirta Gurra. Han fick bla. vara med när dom mötte Notre Dame borta, vilket tydligen var en galen upplevelse med tokiga hemmafans som kastade flaskor när Stanford kom av bussen etc!
Till slut blev det också så att han blev redshirt 2004, vilket han tyckte var bra eftersom han då har chans att spela ganska mycket i 4 år och får ett extra år i skolan.
Deras HC fick sparken och nya killen Walt Harris har tagit över, dock har Gurra kvar sin positionscoach vilket jag tror är ett stort plus för hans chanser inför 2005.
Räkna med att se Gurra på plan i år!
|
|